יונדאי ג'נסיס המחודשת
יונדאי מרעננת את מכונית היוקרה שלה, הג'נסיס (Genesis). המכונית, שהושקה בשנת 2008, הכניסה את יונדאי לקטגוריית מכוניות הסאלון, שם היא מתחרה בלקסוס GS ומרצדס E קלאס. הג'נסיס היא אחת ממקדמות התדמית העיקריות של יונדאי בשווקים בהם היא מוצעת, וזכתה לשבחים תודות לאיכות גבוהה ותג מחיר נמוך ביחס למתחרות מהמותגים היוקרתיים. לישראל היא לא הגיעה, ומחברת כלמוביל נמסר ל'אוטו' כי גם לאחר מתיחת הפנים אין כוונה לשווקה בישראל, לפחות לא לפי שעה.
במסגרת העדכון של אמצע החיים, הג'נסיס זוכה למנוע V8 חדש בנפח 5.0 ליטר. הוא מבוסס על מנוע ה'טאו' בנפח 4.6 ליטר שהוצע עד עתה (וימשיך להימכר במקביל כגרסת ביניים), אך יציע הספק גבוה יותר: 429 כ"ס לעומת 385 כ"ס במנוע הישן. גם מנוע הבסיס, יחידת V6 בנפח 3.8 ליטר, שודרג מ-290 ל-333 כ"ס בסיוע מערכת הזרקת בנזין ישירה. שלושת המנועים יוצעו עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה, אותה פיתחה יונדאי בעצמה - מהלך חריג בתעשיית הרכב, שבדרך כלל מעדיפה לרכוש תיבות הילוכים מגורמים חיצוניים כמו ZF או איסין.
הג'נסיס המחודשת תוצע גם בגרסה ספורטיבית, עם כיול מתלים נוקשה יותר וחישוקי "19 עם צמיגים רחבים. גרסה זו לא תזכה לביצועים משודרגים, אך תהנה מהבדלים קוסמטיים קלים. מלבד זאת, כל גרסאות הג'נסיס זכו ליחידות תאורה קדמיות עם פס LED נאה, כמו גם לסבכה מעודכנת ויחידות תאורה אחוריות עם גרפיקה שונה. מידות המכונית לא השתנו משמעותית, והיא תמשיך להציע ממדים נדיבים (אורך 499 ס"מ, רוחב של 189 ס"מ ובסיס גלגלים של 294 ס"מ). יונדאי לא מפרסמת בשלב זה את מחירי הדגם המחודש, שישווק באמריקה בקרוב.