פורד מונדיאודלק מוטורס, יבואנית פורד, תחל בסוף השבוע הקרוב בשיווק הגרסה המחוזקת של פורד מונדיאו המחודשת. יחד עם מקצה השיפורים שעברה המונדיאו בתערוכת פריז, המשפחתית הגדולה קיבלה גם את מנוע 2.0 ליטר טורבו חדש (240 כ"ס). מנוע זה מכונה אקובוסט (EcoBoost) ומשודך לתיבת שישה הילוכים כפולת מצמד שמכונה 'פאואר-שיפט' (Power Shift), המקבילה של פורד ל-DSG של פולקסווגן.

בתום בתלבטות ארוכה, החליטו בדלק מוטורס להביא לארץ את הגרסה הזו במקום גרסת הטיטניום 2.3 ששווקה עד כה. המחיר נותר דומה, 184,000 שקל, וכך גם האבזור העשיר (הטיטניום היא הגרסה המאובזרת ביותר של המונדיאו). מה שאינו דומה הם הביצועים: עם 240 כ"ס לעומת 161 כ"ס בגרסה הישנה ומומנט של 30.6 קג"מ לעומת 21.2, הדגם החדש מהיר בהרבה. האצה ל-100 קמ"ש תארך 7.5 שניות בלבד לעומת 10.5 בגרסת הטרנד, והמהירות המרבית עומדת על 246 קמ"ש לעומת 207. גרסת הטרנד הבסיסית תמשיך להימכר עם מנוע ה-2.3 המוכר וללא שינוי במחיר (157,500 שקל).