לקסוס CCS-R IS-F
יצרנית מכוניות היוקרה לקסוס הציגה בתערוכת השיפורים של יפן שלוש מכוניות חדשות. שתיים מהן מבוססות על ה-IS F, גרסת הביצועים של לקסוס IS, והשלישית על ה-CT 200h, היוקרתית-כלאיים הראשונה בקטגוריית הקומפקטיות.
ה-IS F זכתה כאמור לצמד גרסאות, הראשונה זכתה לשם CCS-R (ר"ת של Circuit Club Sport Racer, או מכונית מירוץ למרוצי מועדונים בתרגום חופשי). היא עושה שימוש נרחב בסיבי פחם לטובת חסכון משקל, בין היתר בספויילר הקדמי והאחורי, מכסה המנוע ותא המטען ובלוח המחוונים, קונסולה מרכזית ובחלקים נוספים של תא הנוסעים. בנוסף, כיאה לייעודה כמכונית מסלול, היא מצוידת בכלוב התהפכות וחלונות קבועים מפוליקרבונט. גם כיול המכונית הותאם למסלול, כולל בלמים משודרגים, מערכות קירור ופליטה ייעודיות, דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני ומערך מתלי מירוץ.

גרסה שנייה מכונה "Club Performance Accessory" (מועדון אבזור ביצועים), וכוללת מכסה מנוע מסיבי פחם, מסיט רוח בפגוש האחורי, ספויילרים מלפנים ומאחור ומושבים ספורטיביים. גם כאן יש שינויים לכיול המתלים, אך הפעם הכוונה היא להתאים את המכונית לא רק למסלול, אלא גם לכביש.

מכונית שלישית שהוצגה בתערוכה, היא ה-CT 200h F-Sport. בדומה לערכות F-Sport שהציגו היפנים בעבר, גם כאן מדובר בעיקר בשינויים קוסמטיים. במקרה של ה-CT מדובר בחישוקים קלים בעיצוב חדש, פגושים שונים ומושבים ספורטיביים של רקארו. גרסה זו צפויה להגיע לרשימת התוספות האפשריות של ה-CT בחודשים הקרובים.