קיה KV7
האם מכונית התצוגה החדשה של קיה רומזת על הקרניבל הבא? גם אם זה לא המצב, אין ספק שה-KV7 שנחשפה בתערוכת דטרויט, תמשוך לא מעט תשומת לב מצד קהל המבקרים. זאת, בין היתר, תודות לדלתות האחוריות הייחודיות שלה מסוג כנפי שחף. שזה כבר די שגרתי כשמדובר במכוניות על ודגמי תצוגה ספורטיביים, אבל הרבה פחות כשמדובר במיניוואן גדול-ממדים.
הקווים העגלגלים של ה-KV7 מסתירים רכב גדול למדי, עם אורך של 487 ס"מ, רוחב של 203 ס"מ, גובה של 173 ס"מ ובסיס גלגלים של 310 ס"מ. מכונית התצוגה מצוידת, כצפוי, בצמיגים רחבים מאוד עם חתך נמוך (255/45) וחישוקים מוגזמים לא פחות ("20).
קיה KV7 – העתיד של המיניוואנים?
צילום: מנהל
ה-KV7 מציע מקום לחמישה נוסעים בסידור מושבים מודולרי, שכמובן אינו צפוי להגיע לדגם סדרתי (ממש כמו דלתות כנפי השחף). מנוע הבנזין שלו, עם הזרקת בנזין ישירה ומגדש טורבו, מציע 285 כ"ס וצפוי להגיע לייצור בגרסאות מתונות יותר. עוד נמסר כי מכונית התצוגה צוידה בתיבת שישה הילוכים אוטומטית, תאורת LED הקפית שמהווה חלק נכבד מעיצוב המרכב, ונכון לעתה אין תוכניות לייצור. אבל גם אם זה לא יקרה, העיצוב צפוי להשפיע על כלי רכב עתידיים של היצרנית ובראשם מחליף הקרניבל, מיניוואן גדול שמשווק מאז 2006 ועומד בפני החלפה בתוך כשנה.