מיצובישי לאנסר
אחיות לפלטפורמה: מיצובישי אאוטלנדר
מתחרות עיקריות: טויוטה קורולה, יונדאי i30, מאזדה 3, פורד פוקוס, קיה פורטה, רנו פלואנס
כדאי לדעת עליה: מיצובישי לאנסר היא דור תשיעי למשפחתית הקומפקטית היפנית, שהייתה בעבר המכונית הנמכרת ביותר בישראל וכיום היא שחקנית אמצע-שדה. הוצגה בשנת 2007 בגרסת סדאן, ושנה לאחר מכן גם בהאצ'בק.
כל מה שטוב: עיצוב בגרסת הסדאן, התנהגות כביש, תא מטען גדול.
כל מה שרע: עיצוב בגרסת ההאצ'בק (ספורטבק), נוחות נסיעה, ביצועים, בידוד רעשים, האבזור לא מרשים בדגמי 1.5 ליטר.
מה מקבלים: מנוע 1.8 ליטר עם 143 כ"ס, בקרת אקלים, מערכת שמע עם חיבור AUX ושישה רמקולים תמורת 128,000 שקל ("ספורט").
גרסה נבחרת: 1.5 ליטר "Invite" תמורת 118,500 שקל. ההבדלים באבזור בינה לבין רמת הגימור הגבוהה יותר של מנוע ה-1.5 ליטר זניחים, אך פער המחיר משמעותי.

קשה להחליט מה לקנות? תשאלו אותנו ב"כוכבית אוטו" (3262*) מכל טלפון