ב.מ.וו X3 החדש
בקמור, יבואנית ב.מ.וו, רק השיקו את מיני קנטרימן, וכבר הם מתכוננים לנחיתת רכב הפנאי הבא שלהם. מדובר בב.מ.וו X3 החדש, אשר ינחת בארץ זמן קצר ביותר לאחר חשיפתו בתערוכת פריז 2010 והשקתו לעיתונות. עם ה-X3 החדש, מתכוונים בקמור להסתער באופן משמעותי הרבה יותר מבעבר על תחום הפנאי היוקרתי, כי גם הם ערים לצמיחה הגדולה במכירות שם בשנתיים האחרונות.

באופן מעניין, ובדומה לגישת קמור עם ה-X1, יחל שיווק הדגם החדש בגרסת הדיזל. מדובר במנוע 2.0 ליטר שמייצר 184 כ"ס ומשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. לפחות כרגע לא ברור מתי יחל שיווק גרסאות הבנזין, שמוצעות רק עם מנועי שישה צילינדרים ואמורות להיות יקרות יותר באופן משמעותי. עם חטיבת הכוח החדשה והיעילה הזו, ב.מ.וו X3 רושם ביצועים מצוינים: 210 קמ"ש מרביים וזינוק למאה ב-8.5 שניות.

בב.מ.וו ערים להצלחה הגדולה של אודי Q5 בקטגוריה, ושואפים למקם את ה-X3 במחיר מעט יותר יקר, כלומר באיזור 330,000-350,000 שקל. השאיפה, בהתאם למדיניות האגרסיבית של קמור בתקופה האחרונה, היא למכור כמות גדולה יותר של ה-X3 בהשוואה לדור הראשון, שהיה אמנם מחלוצי הקטגוריה אך מעולם לא השיג רמת מכירות מרשימה.