פיג'ו 508
המשפחתית הגדולה החדשה של פיג'ו, ה-508, הוצגה לראשונה בתערוכת פאריז 2010. אלא שלמרות שבאירופה השיווק שלה מתחיל בימים אלה, אצלנו היא תנחת רק במחצית השנייה של שנת 2011. הסיבה לנחיתה המאוחרת נובעת – כרגיל אצל הצרפתים – מעיכוב מסוים בייצור הגרסה האוטומטית הפחות חשובה לאירופה. ואלו לא החדשות הרעות היחידות שה-508 מעניקה ליבואנית פיג'ו, חברת לובינסקי: המשפחתית הגדולה, שמחליפה את פיג'ו 407, תוצע בגרסה אוטומטית רק עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש, שעשוי להיתפס בארץ כקטן עבור מכונית כה גדולה. מנועי הבנזין הגדולים (כולל ה-V6) שהוצעו ב-407, לא קיימים ב-508.
 
יחידת הכוח המדוברת היא כמובן מנוע ה-1.6 טורבו שפותח בשיתוף ב.מ.וו, ואשר מוצע גם בפיג'ו 3008 וב-5008 (וכמובן גם בדגמי סיטרואן). אותו מנוע מוצע גם ללא מגדש, למשל בפיג'ו 207. בגרסה המודשת הוא מייצר 156 כ"ס, ומשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. ה-508 האוטומטית צפויה להיות זריזה וחסכונית יותר מה-407, שנחשבה לאחת האיטיות בקבוצתה. בלובינסקי צפויים להביא גם את גרסת הסטיישן. ה-508 צפויה להיות יקרה מקודמתה, אם כי לא בפער משמעותי.