פיג'ו 5008 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    במרץ 2025 נחת בישראל הדור החדש של פיג'ו 5008 – רכב הפנאי בגודל בינוני (D-SUV) של היצרנית המיועד לשבעה. זהו הדור השלישי של הדגם אשר החל את דרכו כמיניוואן קומפקטי ובדור השני הפך לרכב פנאי של ממש.

    הדגם החדש מבוסס על פלטפורמת STLA Medium אותה הוא חולק עם פיג'ו 3008 החדש ודגמים נוספים של מותגי סטלנטיס אשר ייחשפו בעתיד.

     

    במעבר לדור החדש הדגם גדל במידותיו: אורכו 479 ס"מ, רוחבו 189 ס"מ וגובהו 169 ס"מ – תוספת של 15 ס"מ, 5 ס"מ ו-4 ס"מ בהתאמה. גם בסיס הגלגלים צמח ב-6 ס"מ משמעותיים לכדי 290 ס"מ בסך הכל. תוספת הסנטימטרים אפשרה להציע מרחב פנים משופר לנוסעים שיהנו ממושבים נפרדים בשורה השנייה.

    גם תא המטען יוצא נשכר עם נפח של 259 ל' (210 ל' בדור היוצא) כאשר כל המושבים בשימוש או 748 ל' עם קיפול השורה השלישית. עיצובו החיצוני של פיג'ו 5008 מזכיר מאוד את זה של הדור היוצא.

    כמוהו, גם 5008 החדש נראה כגרסה מוארכת מאוד של פיג'ו 3008 העדכני. סביבת הנהג יובאה אף היא כמעט בשלמותה מ-3008 החדש והיא מביאה לידי ביטוי את השלב העדכני בתפיסת "i-קוקפיט' של היצרנית.

     

    עם ההשקה מוצעות בישראל שתי גרסאות, טורבו-בנזין וחשמלית. גרסת הבנזין כוללת את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו החדש של היצרנית, עם מערך היברידי מתון 48V. המנוע מספק 145 כ"ס ו-23.4 קג"מ ומשודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמד.

     

    גרסת e-5008 החשמלית כוללת מנוע קדמי יחיד המספק 210 כ"ס ו-35.2 קג"מ, סוללת 73 קוט"ש וטווח נסיעה של 474 ק"מ. טעינה ביתית בהספק 11 קילוואט וטעינה מהירה אפשרית עד להספק של 160 קילוואט.

     

    בחו"ל מוצעת גם גרסה היברידיות נטענת, ושתי גרסאות חשמליות נוספות שייתכן ויעשו עלייה בהמשך.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      17.2 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      13.9 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      55 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      13
  • גרסאות ורמות גימור

    פיג'ו 5008 מוצע בשתי רמות גימור.

     

    ברמת גימור 'אלור' (בנזין בלבד) שני מסכי "10 עבור המולטימדיה ולוח המחוונים, חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ריפוד בד משולב בעור, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, תאורת לד מלאה, חלונות כהים, חיישני חנייה היקפיים, מצלמות היקפיות, חישוקי "19 ועוד.

    בתוספת תשלום ניתן לקבל לוח מחוונים ומולטימדיה במסך אחד בגודל 21 אינץ', תאורת אווירה, גג פנורמי ועוד.

     

    ברמת הגימור GT, המוצעת בגרסת הבנזין ובחשמלית, תקבלו את מסך 21 האינץ' כסטנדרט, והיא מוסיפה לרשימה ריפוד עור נאפה, מושבים קדמיים נוחים ומשוכללים יותר, הכוללים חימום, אוורור ועיסוי, חימום גם לשורה השנייה, בקרת אקלים מפוצלת, תאורת חזית אדפטיבית, חלון גג עם וילון חשמלי ועוד.

  • בטיחות

    פיג'ו 5008 החדש נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP וזכה לציון של 4 כוכבים, עם 80% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנת ילדים, 79% בהגנת הולכי רגל ו-62% על מערכות בטיחות ותפקודן. 
    מערכות הבטיחות כוללות כסטנדרט בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, עמעום אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה חוצה מאחור, מערכת יציאה בטוחה, מגביל מהירות חכם ועוד. ברמת גימור GT מתווספת שמירה על מרכז הנתיב.

  • מה חדש בדגם

    תחילת שיווק הדור החדש בישראל, במרץ 2025.

פיג'ו 5008 שאלות ותשובות

מחיר פיג'ו 5008 2025 נע בין 208,990 ש"ח לגרסת Allure בנזין ועד 294,990 ש"ח לגרסה החשמלית GT. גרסת GT הבנזין עולה 228,990 ש"ח.
פיג'ו 5008 זמין ב-3 רמות גימור: Allure (בסיסית), GT (גבוהה) בגרסת בנזין, ו-GT החשמלית. כל רמה כוללת חבילת אבזור שונה.
המחיר כולל מע"מ, רישוי, ביטוח חובה לשנה, אחריות יצרן 3 שנים ו-6 טיפולים ראשונים. לא כולל ביטוח מקיף וצביעה מטאלית.
5 כוכבי Euro NCAP - דירוג מלא בבטיחות. ציון גבוה במיוחד בהגנה על מבוגרים וילדים.
בלימה אוטונומית, התרעת עזיבת נתיב, ניטור עייפות, חיישני חניה, מצלמת רוורס, ו-6 כריות אוויר.
כן, מערכת ESC עם בקרת יציבות, בקרת משיכה, סיוע עליות, ובקרת ירידות להתמודדות עם כל התנאים.
Active Safety Package כולל: זיהוי הולכי רגל, חירום אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית, והתרעת נקודה עיוורת.
מאוד בטוח. דירוג 87% בהגנת ילדים, 3 נקודות ISOFIX, דלתות עם מנעולי ילדים, וחלונות אחוריים חשמליים עם בטיחות.
צריכת דלק משולבת: 17.2 ק"מ/ליטר במחזור WLTP. בנהיגה עירונית כ-13-15 ק"מ/ליטר, בכביש מהיר 18-20 ק"מ/ליטר.
השתמש במצב נהיגה Eco, נהג בעדינות, השתמש בבקרת שיוט, בדוק לחץ אוויר בגלגלים ובצע תחזוקה שוטפה.
נפח מיכל הדלק 56 ליטר.
פיג'ו 5008 בנזין מצויד במנוע 1.2 ליטר טורבו מיקרו-היברידי בעל 136 כ"ס ו-23.4 קג"מ מומנט. הגרסה החשמלית מפתחת 210 כ"ס.
גרסת הבנזין מאיצה מ-0-100 קמ"ש ב-9.7 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 206 קמ"ש. הגרסה החשמלית מאיצה ב-8.8 שניות.
כל הגרסאות מצוידות בתיבת הילוכים אוטומטית 8 מדרגות EAT8 של איסין, המספקת העברת כוח חלקה ויעילה.
מערכת מיקרו-היברידית 48V המסייעת למנוע בהאצות, מאפשרת כיבוי וחוזר לעצירות ומשפרת את יעילות הדלק ב-5-10%.
בהחלט. המנוע הטורבו מספק כוח טוב בסל"ד נמוך, מושבים נוחים ובקרת שיוט אדפטיבית הופכים אותו לנוח לנסיעות ארוכות.
טווח של 474 ק"מ במחזור WLTP, מתאים לרוב הנסיעות הישראליות היומיות והחודשיות ללא דאגה.
טעינה מהירה DC עד 160kW: 0-80% ב-30 דקות. טעינה ביתית AC 11kW: 0-100% ב-7.5 שעות.
בכל תחנות הטעינה בישראל: אקסטרה צ'ארג', סמיילי, רדכאר, פלג, ובטעינה ביתית עם wallbox.
אורך: 479 ס"מ, רוחב: 189 ס"מ, גובה: 176 ס"מ, בסיס גלגלים: 289 ס"מ.
תא מטען: 259 ליטר עם 7 מושבים פתוחים, 952 ליטר עם שורה שלישית מקופלת, 1,815 ליטר עם קיפול מלא.
בהחלט. 7 מקומות ישיבה אמיתיים, גישה נוחה לשורה השלישית, ותא מטען מספיק גם עם 7 נוסעים.
השורה השלישית מתאימה למבוגרים קצרים או ילדים, עם מרווח רגליים מוגבל אך מושבים נוחים לנסיעות קצרות.
כן, בגובה 173 ס"מ נכנס לרוב החניונים הישראליים (מוגבלות 1.85-2.0 מטר).
כן, Apple CarPlay ו-Android Auto אלחוטיים, עם אפשרות הטענה אלחוטית לסמארטפון ב-2 נקודות USB-C.
אפליקציית MyPeugeot מאפשרת בקרת מרחק: בדיקת סטטוס הרכב, מיקום, נעילה/פתיחה, והפעלת מזגן (בגרסה החשמלית).
כן, מערכת ניווט מתקדמת עם מפות מעודכנות, תנועה בזמן אמת, וחיבור לשירותי Connected Navigation.
מאוד נוח. מושבים ארגונומיים עם תמיכה טובה, בקרת אקלים דו-אזורית, ומערכת שמע איכותית יוצרים סביבה נעימה.
5 מצבי נהיגה: Eco (חיסכון), Normal (רגיל), Sport (ספורטיבי), Snow (שלג), ו-Sand (חול) לנהיגה קלה בשטח.
מסך מגע 10 אינץ' עם Android Auto/Apple CarPlay, ניווט מובנה, מערכת שמע 6 רמקולים ויציאות USB ו-12V.
לא, אך המתלים הרגילים מכווננים מעולה לאיזון בין נוחות לשליטה, מתאימים לנהיגה ישראלית.
איכות חומרים טובה עם פלסטיקים רכים, עור איכותי במושבים, ועיצוב i-Cockpit המאפיין את פיג'ו.
מערכת i-Cockpit עם מסך נהג דיגיטלי 12.3 אינץ', מסך מרכזי 10 אינץ', בקרת קול, וחיבור לאפליקציית MyPeugeot.

פיג'ו 5008 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

פיג'ו 5008 לפי שנים

פיג'ו 5008 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    פיג'ו 5008
    פיג'ו 5008 אוט', 1.2 ל' טורבו היברידי-מתון, Allure
    הספק כוח סוס 145
    מחיר מחירון ₪208990
  • מיצובישי אאוטלנדר
    מיצובישי אאוטלנדר (מתיחת פנים) 2.5 ל', אוט', 7 מק', Intense, 2x4
    הספק כוח סוס 181
    מחיר מחירון ₪191990
  • energy_2.svg
    on
    קיה סורנטו
    קיה סורנטו היברידי 1.6 ל' טורבו, אוט', EX
    מחיר מחירון ₪319900
  • ניסאן אקס טרייל
    ניסאן אקס טרייל e-Light Hybrid, אוט', 1.5 לי טורבו, היברידי מתון, 7 מק', Acenta Top , 2x4
    הספק כוח סוס 163
    מחיר מחירון ₪209990
  • energy_2.svg
    דאצ'יה ג'וגר
    דאצ'יה ג'וגר 1.6 ל' היברידי, אוט', 7 מק', Expression
    מחיר מחירון ₪174990
  • סקודה קודיאק
    סקודה קודיאק (דור חדש) 1.5 ל' טורבו, היברידי-מתון, 7 מק', Selection ,2x4
    הספק כוח סוס 150
    מחיר מחירון ₪216490
  • energy_2.svg
    יונדאי סנטה פה
    יונדאי סנטה פה 1.6 ל' טורבו, היברידי, 7 מק', Luxury, 2x4
    מחיר מחירון ₪319990

חוות דעת גולשים על פיג'ו 5008

5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (1)

הנאת נהיגה

5

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

4

מרווח ישיבה

5

תא המטען

5

יש לכם פיג'ו 5008? כתבו חוות דעת

פיג'ו ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.