טויוטה אוריס HSDיוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, נערכת לעיבוי היצע דגמי הכלאיים שלה, עם טויוטה אוריס HSD. באיחור מסוים לעומת התוכנית המקורית (סוף 2010) האוריס ההיברידית תנחת כאן במהלך הרבעון ראשון של 2011. היא תצטרף לטויוטה פריוס שנחלה הצלחה נאה בישראל: מאז הושק אשתקד הדור החדש, נמכרו כאן כ-2,000 יחידות. כדאי לזכור שטויוטה הצהירה בעבר כי בכוונתה להציע גרסת כלאיים לכל הדגמים שלה עד 2012.

האוריס תתברג כמובן מתחת לפריוס, וביוניון מוטורס מעריכים שמחירה ינוע בין 135,000 ל-140,000 שקל. היא מצוידת באותה חטיבת כוח היבירידית של הפריוס, עם מנוע בנזין (1.8 ליטר) ומנוע חשמלי שמספקים יחד 138 כ"ס, ומעבירים את הכוח לגלגלים הקדמיים בסיוע תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה. לעומת טויוטה אוריס הרגילה, היא כוללת שינויים קוסמטיים קלים לשיפור האווירודינמיות. גם בתא הנוסעים בוצע שינוי קל, עם הטמעת תצוגת מערכת הכלאיים בקונסולה הקדמית וידית בורר מצב התיבה האלקטרוני של הפריוס. תצרוכת הדלק של המכונית החדשה צפויה לעמוד על כ-25.6 ק"מ לליטר (נתון רשמי), ובין 20 ל-22 ק"מ לליטר בתנאי אמת.
האוריס HSD (ר"ת של Hybrid Synergy Drive, שמה של מערכת הכלאיים של טויוטה), תגיע אלינו מבריטניה. הדגם הרגיל, לו מנוע 1.6 ליטר ותיבת ארבעה הילוכים אוטומטית, מיוצר בטורקיה. רמות האבזור יהיו דומות. בכך יהיה לטויוטה מענה גם מול הונדה אינסייט, שמציעה מערכת כלאיים פשוטה יותר מזו של האוריס.