פולקסווגן איוס המחודשת
פולקסווגן איוס, גרסת הקופה-קבריולה של פולקסווגן גולף, עברה מתיחת פנים ראשונה. חמש שנים אחרי שהושקה, וכשנתיים אחרי ששיווקה בישראל הופסק עקב בעיית מחיר, האיוס מיישרת קו עם היצע הדגמים העולמי של פולקסווגן, וזוכה לעיצוב מחודד יותר.
בהודעה לעיתונות שפורסמה בסוף השבוע, מפרטת פולקסווגן את השינויים העיקריים – והם אינם גדולים. בין היתר האיוס זוכה לחרטום חדש ופחות עגלגל, המזכיר את פולקסווגן פולו והגולף הנוכחיות. גם מאחור יש יחידות תאורה ברוח דומה, הפעם עם נורות LED. בתא הנוסעים השינויים מינוריים, וכוללים גלגל הגה בעיצוב חדש.
עוד נמסר כי חלק מהגרסאות זכו לשדרוגים מכניים, בהם הפחתת תצרוכת הדלק בגרסת ה-2.0 ליטר טורבו-דיזל (140 כ"ס). דגם זה זכה למערכת עצור-סע ובלימה רגנרטיבית (טעינת המצבר באמצעות אנרגיית הבלימה), וכתוצאה מכך יציג תצרוכת דלק ממוצעת של 20.8 ק"מ לליטר לעומת 18.2 בעבר. האיוס תמשיך להימכר עם מנועים בנפח שנע בין 1.4 ליטר (122 כ"ס) ל-2.0 ליטר (210 כ"ס).
בשלב זה לא ידוע אם בכוונת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, לשווק את הדגם המחודש בישראל. האיוס עזבה אותנו עקב תג מחיר גבוה מאוד, שהוביל לכך שקצב המכירות עמד על יחידות בודדות.