אודי אי-טרון ספיידר
אודי מעוררת שוב חשק עם מכונית ספורט לתצוגה, הפעם עם גג נפתח. קוראים לה אי-טרון ספיידר (e-tron), אך בניגוד לאי-טרון קופה מתערוכת דטרויט, הפעם לא מדובר במכונית חשמלית, אלא במכונית כלאיים. הספיידר משלבת מנוע טורבו דיזל V6 הממוקם מאחור, עם צמד מנועים חשמליים הממוקמים על הסרן הקדמי ויוצרים מעין הנעה כפולה.
לאי-טרון מרכב נאה בעיצוב אודי אופייני למדי, עם סבכה קדמית גדולה ויחידות תאורה מלוכסנות. הספיידר גדולה ממכונית התצוגה הקודמת, עם אורך של 406 ס"מ (13+) ורוחב של 181 ס"מ (3+). ממד הגובה צנוע, ועומד על 111 ס"מ בלבד. גם נתון המשקל העצמי, 1,450 ק"ג, נמוך יחסית לרכב בגודל זה עם הנעת כלאיים.
לספיידר מנוע 3.0 ליטר עם צמד מגדשי טורבו, המספק 300 כ"ס ו-66.2 קג"מ. צמד מנועים חשמליים מספקים 85 כ"ס ו-35.9 קג"מ נוספים, ומיקומם מלפנים מאפשר חלוקת משקל שווה, כך לפי אודי. שילוב הדיזל והחשמל מאפשר גם ביצועים מרשימים: 4.4 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. זאת, לצד תצרוכת דלק ממוצעת של 45.4 ק"מ לליטר סולר. האי-טרון ספיידר מסוגלת לנסוע עד 50 ק"מ במהירות של עד 60 קמ"ש באמצעות המנועים החשמליים בלבד.
מכונית כלאיים ספורטיבית לאודי: אי-טרון ספיידר
צילום: מנהל
לפי ההערכות בתעשיית הרכב, אודי רומזת עם סדרת האי-טרון על אחות קטנה ל-R8, שתושק ככל הנראה לקראת 2012. לא ידוע אם תוצע גם גרסת כלאיים או גרסה חשמלית למכונית זו, אך נוכח האופנה השולטת כיום בתעשייה, הסיכויים לכך לא מבוטלים.