בתמונות: הקונספט אודי e-tronלאחר תערוכת דטרויט גל שמועות מציף את עולם הרכב על כך שאחות קטנה לאודי R8 עתידה להגיע מבית אודי. כפי שכבר הצגנו לכם בעבר, רכב הקונספט החשמלי-ספורטיבי של אודי, המכונה "e-tron" עבר בתערוכת דטרויט האחרונה מהפיכה (ויש שיגידו מהפיכה דרמטית); למעשה הוצג לנו רכב שונה לחלוטין מרכב הקונספט המקורי שהוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט, שכן המידות ויחידת הכוח קטנו בצורה כל כך משמעותית שעולה החשד לבואה של אחות קטנה ל-R8, שכנראה תכונה R4.

כגדולה במקצת בממדיה מהאודי TT וקטנה מה-R8, ה-R4 תהווה דגם ביניים לשתיים, וצפוי שעיצובה יישמר ברוח ה- "R", הקרבי למראה. עם זאת סביר להניח שיחידות ההנעה שלה, מונעות הבנזין, יגיעו דווקא מדגמי ה-TT, (מנוע ה-2.0 ל', 270 כ"ס) וה-TT RS (מנוע 2.5 ל', 340 כ"ס). ואיפה בכל הסיפור עומדת ה-e-tron? כנראה שתוצע גם גרסה חשמלית ל-R4 שתקבל את יחידת ההנעה החשמלית של הקונספט האחרון שהוצג (240 כ"ס, ו-270.2 קג"מ צנועים) רק שהפעם הכוח יועבר כנראה ע"י ארבעה מנועים חשמליים (אחד לכל גלגל) ממש כמו ב-e-tron הראשונה, קרי: הנעה כפולה.

כרגע עוד לא ידוע אם ה-R4 החשמלית (או ה-e-tron) תיראה כמו רכב הקונספט שהוצג לנו ותקבל את מלוא התכונות הקיימות בו כמו טווח הנסיעה המרשים בין טעינות (שעומד על כ-250 ק"מ), הטעינה באמצעות הבלמים, ומערכת התאורה החכמה שמכינה את עצמה אפילו לפני הפניות, באמצעות מידע מוקדם המגיע ממערכת הניווט הלווינית. אנחנו רק יכולים לספר שהיא עתידה להגיע לייצור כבר בשנה הבאה ומחירה יהיה כמחצית ממחירה של R8 חדשה.
כל שנשאר לעשות הוא לחכות ולראות אם אודי יבחרו ב-R4 או דווקא ב-e-tron כשם לאחות הקטנה של ה-R8.