פיג'ו 308שם מלא: פיג'ו 308
אחיות תאומות: סיטרואן C4
כדאי לדעת עליה: פיג'ו 308 הושקה בשנת 2007, ונמצאת באמצע חייה. החליפה את ה-307, אך נכון לעתה לא הצליחה לשחזר את הצלחתה בישראל.
כל מה שטוב: ה-308 מעניקה תחושת איכות ויוקרה יחסית למחירה, עם תא נוסעים מרווח ונוחות טובה. גרסת הטורבו מציעה שילוב טוב של ביצועים וחסכון בדלק.
כל מה שרע: תיבת AL4 עם ארבעה הילוכים פוגמת בביצועים. ה-308 גם מרגישה כבדה למדי, העיצוב החיצוני שנוי במחלוקת והיא לא מהנה לנהיגה. המחיר לגרסאות הבסיסיות גבוה והאבזור בהן בינוני.
מה מקבלים: מנוע 1.6 ליטר עם 120 כ"ס, מערכת שמע עם שליטה מההגה ותא כפפות מקורר למשקאות בגרסת הבסיס (Comfort), תמורת 117,000 שקל.
גרסה נבחרת: הגרסה הבכירה (Premium), עם מנוע 1.6 ליטר טורבו ו-140 כ"ס, תמורת 158,000 שקל. לא זול, אבל לפחות עם אבזור וביצועים ראויים.

קשה להחליט מה לקנות? תשאלו אותנו ב"כוכבית אוטו" (3262*) מכל טלפון

סוזוקי אלטו (לחצו כאן לסקירה)
פולקסווגן גולף (לחצו כאן לסקירה)
פיג'ו 207 (לחצו כאן לסקירה)
טויוטה קורולה (לחצו כאן לסקירה)
סקודה אוקטביה (לחצו כאן לסקירה)