אופל אסטרה GTC. רומזת גם על גרסת הביצועים
אופל, יצרנית הרכב הגרמנית של ג'נרל מוטורס, תחשוף בתערוכת פריז מכונית תצוגה שתרמוז על שתי גרסאות חדשות של האסטרה: דגם שלוש הדלתות, וגרסת הביצועים שתכונה OPC. למכונית התצוגה ניתן השם אופל אסטרה GTC, והיא ממחישה כי כמקובל באופל בשנים האחרונות, גרסת שלוש הדלתות של האסטרה תציע עיצוב ספורטיבי ומסוגנן יותר מזה של גרסת חמש הדלתות השימושית.
מה אומר המעבר של אופל מ-UMI לקבוצת שמלצר
מהתמונות הראשונות ניכר כי ל-GTC יהיו יחידות תאורה קדמיות דומות מאוד לדגם חמש הדלתות, אך מעבר לכך ניכרים מספר שינויים בולטים, בהם סבכה ופגוש חדשים. עם זאת יש לשים לב שההבדלים לאו דווקא יהיו כה בולטים בדגם הסדרתי, שיקבל חישוקים צנועים יותר (במקום חישוקי ה-"21 המוגזמים של דגם התצוגה) ופגוש קדמי אחר. נתון האורך של ה-GTC עומד על 446 ס"מ, ארבעה יותר מאסטרה חמש דלתות.
ה-GTC רומזת כאמור גם על הדגם הספורטיבי של האסטרה. היא מצוידת במנוע 2.0 ליטר, טורבו-בנזין, עם הזרקה ישירה שיגיע גם לדגם הספורטיבי. אופל לא מפרסמת נתוני הספק ומומנט למנוע, אך יש לשער כי הוא יציע יותר מה-OPC היוצאת, לה היו 240 כ"ס.
פרטים נוספים על האסטרה GTC צפויים להתפרסם בתערוכת פריז בחודש הבא. הגרסה הסדרתית של ה-GTC צפויה להיחשף בתערוכת ז'נבה באביב הבא, ויהיה מעניין לראות אם בניגוד ליבואנית היוצאת, חברת UMI, היבואנית החדשה של אופל (חברת שלמה) תייבא את דגם שלוש הדלתות והגרסה הספורטיבית לישראל.