מזראטי קוואטרופורטהלקונצרן פיאט, המחזיק בבעלותו את יצרנית מכוניות הספורט-אלגנט האיטלקית מזראטי, יש תוכניות גדולות למותג. מזראטי סבלה אשתקד מצניחה במכירות וברווחים, ובפיאט מתכננים שורה של מכוניות חדשות שישנו את המצב. הנה הפרטים:

מזראטי קוואטרופורטה: באביב 2012 מתוכננת להתחיל מכירת הקוואטרופורטה הבאה – בארה"ב תחילה. עדיין לא ידוע איך היא תיראה, אך השמועות מדברות על גרסת הנעה כפולה ומערכת עצור-סע לחסכון בדלק ופליטת מזהמים. באלו האחרונים מתוכננת ירידה של כ-25%, כך מבטיחים במזראטי, בין היתר הודות למנוע V6 קומפקטי בו תצויד גרסת הבסיס. זו תהיה זולה מהקוואטרופורטה הבסיסית כיום שמחירה מתחיל בכ-122,000 דולר בארה"ב (כ-460,000 שקל). עוד ידוע שתוצע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית מבית ZF.
מזראטי קוואטרופורטה "קטנה": מדובר בסדאן בגודל בינוני, שתמוקם מתחת לקוואטרופורטה הגדולה והיקרה. תתחרה בגרסאות הבכירות של אודי A6 ומרצדס E קלאס, ובעיקר בגרסאות הקופה שלהן (כמו אודי A7 ומרצדס CLS). ההשקה צפויה לקראת סוף 2012-תחילת 2013, אם כי שמועות נפוצו כי ייתכן וזה יקרה רק שנה מאוחר יותר. בעתיד תיתכן גם גרסה של אלפא רומיאו לאותה מכונית, שתציע אף היא הנעה אחורית או כפולה ותחליף את ה-166. טווח המחיר המשוער לגרסת מזראטי עומד על בין 60 ל-75 אלף דולר.
מאזראטי גראן טוריסמו: הקופה הארבעה-מושבית תקבל רענון קל לאחר ארבע שנות ייצור, לקראת 2011. כשנה מאוחר יותר, תעבור גם גרסת הקבריולה, הגראן קבריו, רענון דומה.