הסופרבירד החדשה על בסיס דודג'
בשנת 2001 נסגר מותג פלימות' של קרייזלר, מותג שהוקם ב-1928 כמתחרה לשברולט ופורד. פלימות' לא רשמה יותר מדי אייקונים עליהם ניתן לבכות בדיעבד, למעט אולי כמה מכוניות שרירים שהוצעו בתור הזהב של הז'אנר, בסוף שנות ה-60 ובמהלך שנות ה-70. אחת מהן, אולי המפורסמת ונחשקת מכולן, היתה הפלימות' רוד-ראנר (Road Runner) ומאוחר יותר, ממשיכתה – הפלימות' סופרבירד (Superbird) – ההשראה למה שאנחנו רואים כאן.
גרסאות מרוץ של הסופרבירד צוידו בכנף אחורית ביזארית ומאוד גבוהה וזאת בכדי לייצר כוח הצמדה אל הקרקע. העובדה שהכנף היתה יעילה במהירויות 240 קמ"ש וצפונה, הרבה מעבר למותר בכביש הציבורי, לא מנעה מפלימות' להציעה גם בגרסאות הציבוריות, מהן יוצרו לבסוף 1,920 יחידות, כולן בשנת 1970. הפלימות' סופרבירד הוצעה עם שני מנועי V8, כמובן, בשלוש רמות הספק: 7.2 ליטר עם 375 או 390 כ"ס ו-7.0 ליטר עם 425 כ"ס.

סדנת השיפורים האמריקאית Heide Performance Products – HPP – החליטה להחיות את האייקון לבית פלימות', על בסיס מכונית שרירים בת ימינו, שהיא אפילו צאצאית ישירה של אותה 'סופרבירד' מ-1970: דודג' צ'לנג'ר. HPP ניגשו לעבודה להציע את גרסתם המודרנית לפלימות' המכונפת ד'אז משני כיוונים: העיצוב והכיסוי לפוזה. את הסעיף הראשון קל לראות, עם חזית מחודדת בתוכה הפנסים המחופים וכמובן הכנף האחורית האימתנית המנשאת – כמו ההשראה – לגובה מופרך. מתחת לפח שוכן מנוע ה'המי' V8 בנפח 6.1 ליטר לבית דודג' שמוצע בכמה רמות שיפור – עד להספק מרבי של 600 כ"ס המועברים אל הגלגלים האחוריים. כאופציה ניתן לקבל מערכת פליטה חדשה המסיתה את גזי הפליטה הצידה, במקום להוציאם מאחורי הרכב. הבולמים המשופרים מתכווננים בהתאם לאופי הנסיעה ואמורים לשפר משמעותית את כושר האחיזה של המכונית ולעזור בהעברת הכוח ביעילות אל האספלט.

ב-HPP מציעים קיט מלא להסבת הדודג' צ'לנג'ר לרפליקה של הפלימות' סופרבירד (כולל קוסמטיקה וטיפול במנוע ובמתלים) בעבור כ-41,000 דולר אותם יש להוסיף על מחיר דודג' צ'לנג'ר סדרתית (23,000-41,000 דולר, תלוי בגרסה). הסדנה מציעה גם את הקיט הקוסמטי בלבד, כולל השינויים בחזית והכנף האימתנית מאחור, גלגלים הנעולים על חישוקי 20 אינץ' ועיצוב לוח מחוונים חדש בעבור כ-13,000 דולר.
ההשקה הרשמית והמלאה תיערך במסגרת תערוכת השיפורים האמריקאית SEMA ב-2-5 בנובמבר השנה, בלאס-וגאס. מידת העניין והביקוש שהמכונית תעורר יקבעו האם תציע HPP מכונית מוכנה "מהמפעל" או תמשיך להציע ערכות שיפורים שתותקנה על מכוניות סדרתיות שבעליהן נתקפו גלי געגוע לאייקון השרירים האמריקאי הוותיק.