שברולט ספארק וודי וואגון
בניסיון ליצור זיקה ברורה יותר בין דגמי שברולט-קוריאה (דייהו לשעבר), לבין שברולט האמריקנית של שנות ה-50 וה-60, המותג הגלובלי של ג'נרל מוטורס מציג מכונית תצוגה ייחודית. קוראים לה ספארק וודי וואגון (Spark Woody Wagon), והיא אמורה להזכיר את גרסאות הוודי של שנות ה-50 וה-60, שהיו פופולריות בקרב גולשי גלים באמריקה באותם שנים.
וודי, הוא השם העממי של מכוניות בעלות מרכב עץ. בתחילה מכוניות אלו עשו שימוש חלקי בשלדת עץ, אך עם השנים הליך הייצור היקר והירידה במחירי הפלדה, דחפו את תעשיית הרכב להפסקת השימוש בעץ. אלא שמכוניות מסוימות המשיכו להשתמש במוטיבים דומים, בין אם בהחלפת חלקי מרכב בלוחות עץ של ממש, או בתחליפי עץ עם מראה דומה.
אז בשנות ה-50 היו אלה מכוניות סטיישן גדולות ומסוגננות, וב-2010 שברולט מסתפקת בספארק, עירונית קטנה שהחליפה את המאטיז. זו האחרונה שווקה בישראל תקופה קצרה, עדיין תחת מותג דייהו. עם הפיכתה לשברולט, הופסק השיווק אצלנו. הספארק אמורה לנחות כאן ככל הנראה בשנה הבאה.
הספארק וודי וואגון יוצרה בבריטניה, והיא חלק מתצוגה של מכוניות מעוצבות, שיוצגו יחדיו באירוע טרום-תערוכת פריז של שברולט בסתיו. אף אחת מהן, ובכלל זה הוודי, לא תגיע לייצור סדרתי. אם לשפוט לפי התמונות, כלל לא בטוח שיש על מה להצטער.