ג'יפ השיקה צמד נגררים המיועדים להיגרר בתנאי שטח קשים, ומציעים יכולת העמסה לציוד ואפשרות להופכם לאוהל לינה מתנייד. עיצוב הנגררים הושפע מרכב השטח הוותיק ג'יפ רנגלר רוביקון, הגרסה הקרבית בהיצע. יש גם גרסה רגילה (Trail Edition) וגרסת אקסטרים. הגלגלים זהים למוצע ברנגלר, כשבשני המקרים מדובר בחישוק אלומיניום בקוטר "17. בגרסת ה- Trail מוצעים נועלים צמיגי בוץ בקוטר "32 של BF Goodrich, ובגרסת האקסטרים מדובר בצמיג דומה אך בקוטר "35.

הנגררים כוללים תאורה וחיבורי חשמל לרכב הגורר, שלדת אלומיניום קלה וקשיחה, מכסה קשיח עם רגליות הנפתח למיטה כפולה, שולחן הכולל תאי אחסון, חיבור לחשמל כולל ממיר ל-110V, חיפוי ברזנט עם חלונות (עם גובה פנימי של 183 ס"מ), דלת צידית ומדרגה נשלפת, פגוש זהה לפגוש הרוביקון ולא פחות חשוב – הלוגו ג'יפ סביב ובתוך הנגרר. מרווח הגחון המינימאלי עומד על 30.5 ס"מ בגרסת הטרייל, ולא פחות מ-38 ס"מ בגרסת האקסטרים.

השיווק בארה"ב יחל בחודש אוגוסט. עבור גרסת הטרייל דורשים בג'יפ 10,000 דולר, ועבור גרסת האקסטרים 12,000.