ג'יפ רנגלר 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    ג'יפ רנגלר, ממשיך דרכו של רכב השטח האזרחי הראשון (CJ מ-1944), נותר אחד מרכבי הכביש-שטח האחרונים בשוק.
    הדור הרביעי של רנגלר הושק ב-2017, משמר את המבנה הקלאסי של שלדת סולם, צמד סרנים-חיים ומרכב פריק קצר או ארוך, שמאפשרים את הסרת הגג והדלתות ואת קיפול מסגרת החלון הקדמי.
    במאי 2024 נחתה בארץ מתיחת פנים לרנגלר, וזו כללה רענון קל לעיצוב החיצוני לצד עדכונים למערכות הבטיחות.
    עיקר החידושים התרכזו בסביבת הנהג שעוצבה מחדש, אך גם יכולות השטח שופרו.
    בעולם משווק רנגלר עם מגוון מנועים אותם ניתן לקבל ביבוא מקביל/אישי. היבואן הרשמי מציע כיום רק גרסה אחת: ה-2.0 ל' טורבו-בנזין המוכר המפיק 270 כ"ס ו-40.8 קג"מ.

  • עיצוב ונוכחות

    רנגלר המחודש כמעט ולא השתנה ביחס לדגם שלפני העדכון. השינוי הבולט ביותר הוא בסבכה הקדמית, שקוצרה בחלקה התחתון כדי להקל על התקנת כננת. התוצאה, בוודאי בגרסת 'רוביקון', מושכת וקרבית. 

    תא נוסעים ומטען
    בניגוד להופעה החיצונית, בסביבת הנהג השינויים בולטים יותר, עם מסך מגע שהוגדל ל-"12.3 והוביל לסידור מחדש של פתחי האוורור המרכזיים. בנוסף, הדיפון האדום לרוחב התא פינה את מקומו לטובת גימור שחור עם תפרים אדומים, למופע פשוט אך מעודן יותר.

    מסך המגע החדש בעל חדות טובה, ומאפשר צימוד אלחוטי לקארפליי. עם זאת, המסך רגיש מדי למגע והתפעול שלו לא תמיד נוח. שאר הפרמטרים - איכות חומרים והרכבה, מרחב – ללא שינוי, וזה לא בהכרח חיובי: הכניסה לרכב קשה, המרחב מלפנים מצומצם ומושב הנהג לא מוצלח. 
    בצד החיובי,, איכות הגימור טובה מאוד, תנוחת הנהיגה גבוהה ושדה הראייה מצוין. המרחב ליושבים מאחור נדיב, ותא המטען (בגרסה הארוכה) שימושי ויעיל.

  • תא נוסעים ומטען

    בניגוד להופעה החיצונית, בסביבת הנהג השינויים בולטים יותר, עם מסך מגע שהוגדל ל-"12.3 והוביל לסידור מחדש של פתחי האוורור המרכזיים. בנוסף, הדיפון האדום לרוחב התא פינה את מקומו לטובת גימור שחור עם תפרים אדומים, למופע פשוט אך מעודן יותר.

    מסך המגע החדש בעל חדות טובה, ומאפשר צימוד אלחוטי לקארפליי. עם זאת, המסך רגיש מדי למגע והתפעול שלו לא תמיד נוח. שאר הפרמטרים - איכות חומרים והרכבה, מרחב – ללא שינוי, וזה לא בהכרח חיובי: הכניסה לרכב קשה, המרחב מלפנים מצומצם ומושב הנהג לא מוצלח. 
    בצד החיובי,, איכות הגימור טובה מאוד, תנוחת הנהיגה גבוהה ושדה הראייה מצוין. המרחב ליושבים מאחור נדיב, ותא המטען (בגרסה הארוכה) שימושי ויעיל.

  • מנוע וביצועים

    לגרסה היחידה המשווקת ב-2025 מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר, המפיק 270 כ"ס ו-40.8 קג"מ. התיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, ולרכב תיבת העברה עם מצמד רב-דסקי להנעה כפולה גם בכביש. 

    יחידת הכוח אומנם מודרנית, אך לא מוצלחת במיוחד. עד 3000 סל"ד אופי הפעולה גס, ומקורו בהשהיית טורבו מורגשת בשילוב העברת הילוכים איטית. מעל 3000 סל"ד מערכת ההנעה עובדת טוב ומספקת כוח ראוי.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק במהלך המבחן הייתה כ-6 ק"מ/ל'. לא מבריק, אפילו ברכב כזה.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      9.3 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      7.5 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      81 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      15
  • נוחות והתנהגות

    במונחים של נוחות ואיכות נסיעה, אי אפשר להשוות בין רנגלר לבין רכבי פנאי. מדובר בכלי גס, רועש ומסורבל בהרבה מטבעו. 
    אולם ביחס לדור הקודם ולרכבי שטח ייעודיים כמותו, רנגלר הפתיע לטובה – בידוד הרעשים יעיל מבעבר ונוחות הנסיעה סבירה. אמנם למתלים מהלך ראשוני רך יחסית ומורגשות תנודות של המרכב מדי פעם, אבל המשך המהלך מרוסן יותר. 

    מנגד, בשימוש יום-יומי הכולל תנועה במהירות עירונית, יכולות השיכוך במעבר על גבי כביש סדוק אינה מרשימה. 
    היכולת הדינמית ראויה לכלי מסוגו - רמת האחיזה גבוהה והתגובות להרפיה מהמצערת מדודות ונוסכות ביטחון.
    אולם ההיגוי ארוך, מעורפל ובעל שטח מת גדול, ופעולת דוושת הבלם לא מוצלחת בשל מאפיינים דומים. 
     
    הדיווידנדים ליכולת הכביש הלוקה בחסר מתקבלים בשטח, שם רנגלר רוביקון הוא, כפי הנראה, רכב השטח הטוב ביותר שאפשר לקנות בישראל. פעולת המתלים, מהלכם, הצמיגים, נעילות הדיפרנציאל ומערכות העזר – כולם מיועדים לאפשר לרנגלר לעבור בכל מקום.

  • תמורה למחיר

    מחירו של רנגלר גבוה מאוד, וגרסת הבסיס חסרה את האבזור שיהפוך את הרכב למכונת השטח שהוא יכול להיות. לכן, עבור מי שמחפש יכולת שטח גבוהה, גרסת 'רוביקון' היקרה היא היחידה בהיצע של היבואנית הרשמית שיכולה לתת מענה. 
    מצד שני, ביחס למעט מאוד האלטרנטיבות הישירות האחרות בשוק המציעות יכולת שטח כה-גבוהה, מחירו של רנגלר סביר ותחרותי יחסית.

  • גרסאות ורמות גימור

    ג'יפ רנגלר 2025 מוצע בישראל בגרסת מנוע אחת – 2.0 ל', טורבו-בנזין, 270 כ"ס – במרכב קצר או ארוך ובמגוון רמות גימור.
    רמת 'ספורט S' מוצעת במרכב 4 דלתות ורשימת האבזור כוללת: מחשב דרך עם מסך בגודל 7 אינץ', חישוקי 17 אינץ', בקרת אקלים, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך 12 אינץ' ועוד.
    רמת 'רוביקון' מוצעת במרכב 2 או 4 דלתות ומוסיפה: ריפוד עור למושבים, כוונון חשמלי למושבים מלפנים, צמיגי שטח ייעודיים ומכלולי שטח מחוזקים לשיפור היכולת מעבר לכביש.

  • בטיחות

    ג'יפ רנגלר נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2018 וקיבל דירוג של כוכב אחד בלבד – ומדובר במבחן פחות מחמיר מזה הנהוג כיום. מאז, היצע מערכות הבטיחות המתקדמות הורחב וכולל כעת כסטנדרט: 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, התרעה על רכב בשטח מת, התראה על רכב בנסיעה לאחור ועוד.
    אולם המפרט עדיין חסר ומחייב התקנה של מערכת התרעה מקומית לסטייה מנתיב. כמקובל, מדובר במערכת בלתי נסבלת, עם אופי פעולה היסטרי ולא מדויק. מעבר לכך, בקרת השיוט האדפטיבית אינה פועלת היטב, עם לא מעט בלימות שווא.

  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.

  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    ג'יפ רנגלר הוא רכב שטח אמיתי ורב יכולות - ויש לזה מחיר, גם באיכות הנסיעה בכביש וגם בארנק.

ג'יפ רנגלר שאלות ותשובות

ג'יפ רנגלר 2025 מוצע בשתי גרסאות עיקריות: הגרסה בת 3 דלתות (קצר) והגרסה בת 5 דלתות (ארוך) המחיר מתחיל ב-379,900 לארוך הרגיל, 399,900 לקצר בגרסת הרוביקון המשופרת לשטח ועד 469,900 לארוך רוביקון מאובזר
ג'יפ רנגלר 2025 כבר הגיע לישראל ומוצע על ידי היבואן. הרכב זמין בשתי גרסאות: גרסה קצרה (3 דלתות) וגרסה ארוכה (5 דלתות), שתיהן זמינות גם בגרסת הרוביקון.
ג'יפ רנגלר 2025 קיבל דירוג של כוכב אחד במבחן הריסוק האירופאי Euro NCAP. עם זאת, הרכב מצויד במערכות בטיחות מתקדמות כולל 6 כריות אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות.
בלימת חרום אוטונומית (כולל במהירות בינעירונית), מערכת לניטור רכב ב"שטח מת", מערכת זיהוי תמרורים ועמעום אורות גבוהים אוטומטי.
ג'יפ רנגלר 2025 מצויד ב-6 כריות אוויר הכוללות כריות קדמיות, צדדיות וכריות וילון.
לא, ג'יפ רנגלר 2025 אינו כולל מערכת להתרעת עייפות נהג או מערכת להתרעת סטיה מנתיב. הרכב מתמקד יותר ביכולות שטח מאשר בטכנולוגיות נהיגה אוטונומיות.
צריכת הדלק הממוצעת בנסיעה משולבת היא 9.8 ק"מ לליטר. בנסיעת מבחן אמיתית נמדדה צריכה של 7 ק"מ לליטר
הגרסה הארוכה (5 דלתות) מגיעה עם מיכל דלק בנפח 81 ליטר, בעוד שהגרסה הקצרה (3 דלתות) מצוידת במיכל דלק בנפח 66 ליטר
הרכב כולל: בקרת אקלים, 4 חלונות חשמל, מושבי עור מחוממים עם כוונון חשמלי, בקרת שיוט עם שמירת מרחק, פנסי LED קדמיים ואחוריים, חיישני חניה אחורניים ומצלמת רוורס, מערכת עצור-סע וחיישני תאורה.
הרכב מגיע עם צמיגי שטח בגודל 285/70/17 המותקנים על חישוקים קלים. הצמיגים מיועדים לשטח ומעניקים אחיזה מעולה בתנאים קשים, אך עלולים להיות רועשים יותר בכביש.
רנגלר 2025 עם מנוע 2.0 טורבו מגיע מ-0-100 קמ"ש ב-8.5 שניות לגרסה הקצרה ו-8.7 שניות לגרסה הארוכה. המהירות המקסימלית היא 180 קמ"ש.
כן, ג'יפ רנגלר 4xe הוא היבריד פלאג-אין עם מנוע 2.0 טורבו ומנוע חשמלי, מפיק חזק משולב של 375 כ"ס. הוא מאפשר נסיעה חשמלית בלבד לעד 25 קילומטר אך לא מוצע בישראל כרגע.
בשל העיצוב הקשיח המיועד לשטח, רמת הרעש בתא הנוסעים גבוהה מרכבי פנאי רגילים. הרעש מורגש במיוחד על כבישים פגומים ובמהירויות אוטוסטרדה. מומלץ למשלים מחיר זה למי שרוצה רכב מופיע בשטח.
הגרסה הארוכה (5 דלתות): אורך 478 ס"מ, רוחב 188 ס"מ, גובה 190 ס"מ ובסיס גלגלים 301 ס"מ. הגרסה הקצרה (3 דלתות): אורך 424 ס"מ, רוחב 188 ס"מ, גובה 190 ס"מ ובסיס גלגלים 246 ס"מ.
הגרסה הארוכה (5 דלתות) מציעה נפח תא מטען של 897 ליטר, ועם קיפול השורה השנייה הנפח מגיע ל-2,050 ליטר. הגרסה הקצרה מציעה 385 ליטר בסיסיים ו-897 ליטר עם קיפול המושבים.
הגרסה הקצרה (3 דלתות) מציעה 4 מקומות ישיבה, בעוד שהגרסה הארוכה (5 דלתות) מציעה 5 מקומות ישיבה נוחים עם שורה אחורית מרווחת יותר.
ג'יפ רנגלר 2025 מצויד במסך מגע בגודל 12.3 אינץ' עם מחשב דרך צבעוני בגודל 7 אינץ'. המסכים מציעים ממשק ידידותי וקל לתפעול גם עם כפפות.
כן, הרכב תומך ב-Apple CarPlay אלחוטי. הוא כולל גם דיבורית בלוטות', חיבורי AUX ו-USB, מערכת שמע עם 8 רמקולים מבית Alpine וסאבוופר.
לא, הרכב אינו כולל מערכת ניווט מובנית אך תומך ב-Apple CarPlay אלחוטי המאפשר שימוש באפליקציות ניווט מהטלפון כמו Waze או Google Maps.
הרכב כולל בורר מצבי נהיגה עם מצב Off Road+ המותאם לשטח קשה. המערכת מתאימה את תגובת המנוע, תיבת ההילוכים ומערכות הבקרה לתנאי השטח השונים.
בהחלט. הרנגלר אידיאלי לקמפינג עם יכולות שטח מעולות, גג נשלף לחווייה פתוחה, שקע 12V בתא המטען, נפח מטען גדול (897-2,050 ליטר) וגלגל חליפי בגודל מלא.
הרכב מציע מושבים עם כוונון חשמלי והגה מתכוונן לגובה ולעומק, מה שמאפשר התאמה לנהגים בגבהים שונים. בסיס הגלגלים הארוך (301 ס"מ בגרסה ארוכה) מעניק מרווח רגליים הגון.
רמת רוביקון כוללת: נעילות דיפרנציאל קדמית ואחורית, סרן אחורי צף, מתלים מחוזקים, ניתוק מוט מייצב קדמי, מצלמת שטח קדמית, מיגון תחתון (תיבת הילוכים, תיבת העברה, מיכל דלק), צמיגים 285/70/17, חישוקים מיוחדים ועיצוב רוביקון ייחודי.
ג'יפ רנגלר 2025 מגיע עם מנוע בנזין טורבו 2.0 ליטר בעל 4 צילינדרים. המנוע מפיק הספק של 270 כ"ס ב-5,250 סל"ד ומומנט מירבי של 41 קג"מ
הרכב מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית (רגילה) בעלת 8 הילוכים.
רנגלר 2025 מגיע עם מערכת הנעה כפולה (4X4), בסיסית בגרסת הכניסה ספורט ומתקדמת ברוביקון הכוללת נעילות דיפרנציאל קדמית ואחורית, סרן אחורי צף, מתלים מחוזקים וניתוק מוט מייצב קדמי לשיפור היכולות בשטח.
משקל הרכב הוא 1,941 ק"ג לשתי הגרסאות (קצרה וארוכה), מה שמעיד על בנייה חזקה ויציבה המתאימה לשטח קשה.
שני הרכבים מתמחים בשטח קשה. הרנגלר מציע מסורת ארוכה, יכולות שטח מוכחות וגג/דלתות נשלפים. הברונקו חדש יותר עם טכנולוגיות מתקדמות יותר אך פחות זמין בישראל. הרנגלר נחשב לאמין יותר לטווח ארוך.
כן, רמת הגימור רוביקון כוללת נעילות דיפרנציאל קדמית ואחורית המאפשרות התמודדות מיטבית עם שטח קשה, סלעים ובוץ. זהו אחד היתרונות המשמעותיים של הרנגלר.
תו התקן Trail Rated מעיד על יכולות שטח מתקדמות בחמישה תחומים: כושר מעבר במים, מרווח גחון, זוויות גישה ונטישה, כושר גרירה וחיבור יחידות הנעה. הרנגלר רוביקון עומד בכל הדרישות הללו ברמה גבוהה.
כן, זוהי אחת התכונות הייחודיות של הרנגלר. הדלתות ניתנות להסרה בקלות עם כלים בסיסיים, והגג (קשיח או רך) ניתן להסרה או לקיפול. הגרסה הארוכה מגיעה עם גג נפתח בצבע הרכב, והקצרה עם גג קשיח פריק.
הרנגלר מתאים יותר לנסיעות קצרות ובינוניות. בנסיעות ארוכות ייתכנו רעשי רוח ורעשי דרך בשל העיצוב המיועד לשטח. המושבים נוחים עם ריפוד עור וחימום, אך המתלים הקשיחים פחות נוחים על כביש חלק.
כן, בשל העיצוב המיועד לשטח (גג נשלף, דלתות נשלפות, מתלים קשיחים) יש רעש רוח מוגבר במהירויות גבוהות. גם רעשי צמיגי השטח מורגשים יותר. זהו מחיר שמשלמים על היכולות השטח הייחודיות.
רנגלר 2025 זמין במגוון צבעים כולל לבן מבריק, שחור מבריק, אפור מטאלי, אדום כהה, וצבעים מיוחדים נוספים שמשתנים משנה לשנה. פעמים מוצעים מהדורות מיוחדות עם צביעת דו-טון.

ג'יפ רנגלר מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

ג'יפ רנגלר כתבות ומבחני דרכים

ג'יפ רנגלר השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    ג'יפ רנגלר
    ג'יפ רנגלר ארוך, 2.0 ל' טורבו, אוט', Sport S5
    הספק כוח סוס 270
    מחיר מחירון ₪369900
  • לנד רובר דיפנדר
    לנד רובר דיפנדר 90 D250, אוט', 3.0 ל' דיזל, היברידי מתון, 5 מק', S Off Road ,4x4
    הספק כוח סוס 249
    מחיר מחירון ₪588700
  • טויוטה לנד קרוזר
    טויוטה לנד קרוזר 250 אוט', 2.8 ל' דיזל, אוט', 7 מק', Select
    הספק כוח סוס 205
    מחיר מחירון ₪409990
  • on
    פורד ברונקו
    פורד ברונקו 2.3 ל' טורבו (2026), ארוך 4 דל', Big Bend, 4x4
    הספק כוח סוס 300
    מחיר מחירון ₪399900

חוות דעת גולשים על ג'יפ רנגלר

4.8/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (6)

הנאת נהיגה

4.8

עלויות תחזוקה

3.8

נוחות השימוש ואבזור

4.3

מרווח ישיבה

4.7

תא המטען

4.8

יש לכם ג'יפ רנגלר? כתבו חוות דעת

ג'יפ ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.