קיה סולחברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, הייתה אמורה להתחיל בשיווק הסול זמן קצר אחרי חשיפתו בפני הקהל הישראלי בתערוכת הרכב המקומית אוטומוטור, בחול המועד פסח. מכוניות ראשונות כבר הגיעו לתקינה, ואפילו הוצגו בפני לקוחות פוטנציאלים. ואולם כעת מסתבר שבשל הביקוש הגבוה באירופה, נדחית נחיתת הרכב המסקרן של קיה בארץ לפחות עד חודש ספטמבר הקרוב.

הבשורות הטובות יותר הן שכאשר כבר יחל שיווקו בארץ, קיה סול יוצע לא רק בגרסת דיזל כמו שתוכנן תחילה, אלא גם בדגם בנזין. זה האחרון מציע מנוע 1.6 ליטר עם 126 כ"ס המוכר של קיה סיד, קיה פורטה, יונדאי i20 ויונדאי i30. דגם הבנזין ישווק לצד גרסת הדיזל החזקה למדי, שגם לה מנוע בנפח 1.6 ליטר (128 כ"ס) ותיבת ארבעה הילוכים אוטומטית.

בניגוד לאירופה, שם משווק הסול כרכב אופנתי עם נגיעה לתחום הפנאי, בישראל טלקאר תתחרה בין היתר בסקודה רומסטר המצליח. הכוונה היא בעצם לפנות עם הסול לשוק הכמו-מסחרי (בייחוד עם גרסת הדיזל), שהפך גדול למדי בארץ. בקיה מתכוונים להציע את שתי הגרסאות של הסול עם מחיר תחרותי למדי, שינוע סביב 120,000 שקלים (קצת יותר לדיזל וקצת פחות לבנזין).