מופאר 10' דודג' צ'לנג'ר
דודג' תשווק מהדורה מיוחדת של הצ'לנג'ר, מכונית השרירים בעלת עיצוב הרטרו שהוצדה לפני כשנתיים. לראשונה בתולדות קונצרן קרייזלר, הדגם החדש פותח בשיתוף עם מופאר (Mopar קיצור של Motor and Parts), חטיבת החלפים של היצרנית, שעם השנים הפכה גם לספקית חלקים משופרים למכוניות קרייזלר ודודג'.
למכונית יקראו מופאר 10' דודג' צ'לנג'ר, והיא מבוססת על דגם ה-5.7 ליטר של מכונית השרירים. לדגם זה מנוע V8 עם הספק של 381 כ"ס, והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.3 שניות עם תיבת שישה הילוכים ידנית, או 7.5 שניות עם תיבת חמישה הילוכים אוטומטית. גרסת מופאר לא מוסיפה כוח, ומתרכזת בשינויים קוסמטיים.
הגרסה המיוחדת תשווק עם מרכב צבוע בשחור, ופסים בשלושה גוונים לבחירה: אדום, כחול או אפור. הצבעים הללו יופיעו בהתאמה גם בתפרים בגלגל ההגה ובמושבים. המכונית החדשה מעוטרת גם בתגי מופאר בשלל מקומות, מצוידת בחישוקי "20 ובמכסה מנוע עם נועלים ופתח יניקת אוויר. את שינויי העיצוב משלימים מכסה מיכל דלק מצופה כרום וסבכה קדמית מצופה כרום מושחר.
השינויים המכניים כוללים מערכת יניקת אוויר קר ומוט מייצב עליון מלפנים. מופאר תצייד את המכונית גם בכמה תוספות שצפויות להעלות את ערכה כמכונית במהדורה מוגבלת: תעודה שמציינת את מספר הייצור של המכונית, איור חתום של מעצב קרייזלר, ספר שנכתב על הדגם המיוחד ועוד אבזרים נלווים.
מחיר המהדורה המיוחדת, ששיווקה יחל בקרוב, יעמוד על 38,000 דולר (148,000 שקל) לגרסה האוטומטית, ו-39,000 דולר (152,000 שקל) לגרסה הידנית. המופאר 10' לא צפויה להגיע לישראל.