בליין הדגמים הגדול של מרצדס נחשבת ה-E קלאס כאחת הסדרות החשובות ובהתאם לכך היא הסדרה בעלת הכי הרבה גרסאות מרכב. בנוסף לסדאן שהוצגה לפני שנה יש גם גרסת סטיישן שימושית, קופה ספורט אלגנטית וגרסת קבריולט אופנתית. הסינים שבייננו יוכלו להנות גם מגרסה מאורכת שהוצגה לאחרונה בבייג'ין. בנוסף על פי השמועות מתכננים במרצדס להציג גם גרסת לימוזין מקורית ל-E קלאס כפי שהייתה ב-E קלאס מראשית שנות ה-90 (קוד W124) שהייתה נפוצה בארץ בקרב נהגי מוניות ורכבי משרד התיירות. עבור מי שלא יכול לחכות לגרסת הלימוזין הרשמית של מרצדס יכול לפנות לסדנת 'בינז' (Binz) הגרמנית שמתמחה בגרסאות מרכב על בסיס מכוניות מרצדס ובפרט גרסאות לימוזין.

בדרך כלל בענף הלימוזינות מקובל לחצות את הרכב המיועד לשניים ולהשתיל תוספת נכבדת במרכז. בבינז הלכו בדרך דומה והעניקו ל-E קלאס הרגילה תוספת של 111 ס"מ בבסיס הגלגלים, אך בניגוד למקובל בעולם הלימוזינות בחרו גם להשתיל בתוספת האורך הזו צמד דלתות נוסף, שישה בסך הכל. ושוב, כמו באותה גרסת לימוזין קלאסית של ה-E קלאס (W124).
את לימוזינת 6 הדלתות של בינז ניתן לקבל עם שלושה מהמנועים המוכרים מההיצע של ה-E קלאס: בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר (BlueEFFICIENCY) עם הזרקה ישירה ו-292 כ"ס, בנזין V8 בנפח 5.5 ליטר (388 כ"ס) או דיזל (CDI) בנפח 2.2 ליטר (204 כ"ס).

הרוכש של מרצדס E קלאס 6 דלתות של בינז יוכל להתלבט בין שפע תצורות ישיבה: שני מושבי קפטן במרכז מול או נגד כיוון הנסיעה ומושב אחורי לשלושה, 6 מושבים נפרדים, שתי שורות מושבים לשלושה אנשים הנמצאות זו מול זו או זו אחר זו. כמקובל בז'אנר כל מכונית נתפרת באופן אישי ללקוח ומציעה שפע אופציות בניהן גג פנורמי גדול, מערכות מולטימדיה מתקדמות ועוד. עבור מי שיש לו את הממון נראית ה-E קלאס משושת הדלתות הזו כתחליף ראוי במיוחד למוביל נוסעים.