אחרי שנים ארוכות יחסית בתעשייה ועיצוב חיצוני שלא זכה לשדרוג או רענון משמעותי, מקבלת מכונית הפאר-על של מרצדס מתיחת פנים עדינה ומתבקשת. השינויים קלים וקוסמטיים בעיקר: הפגושים הקדמי והאחורי עברו עיצוב מחדש אשר תרם כ-5.5 ס"מ לאורכה של המכונית, מכסה המנוע זכה למראה מחודד יותר, צמד פנסי ה-LED הקדמיים נראים עתה כצמד נפרד ולא כדבוקה, מראות צד חדשות (המתוכננות להפחית את רעש הרוח) ויש פנסים חדשים מאחור. למכובדים היושבים ברכב מוצעים עתה מסכי 19 אינץ' (20 אינץ' לדגם ה-S) וקישור לאינטרנט.
גרסאות ה-S זוכות אף הן לשינויים אלו ותמשכנה בנוסף להציע עוד 18 כ"ס ממנוע ה-V12 לנהג הממהר (סך כולל של 630 כ"ס, בהשוואה ל-612 בדור הקודם ול-542 בגרסאות הרגילות). שיעור פליטת המזהמים יגרום לרעידות לכל מחבק עצים עם 368 גרם פחמן דו חמצני הנפלט לחלל בכל ק"מ. צריכת הדלק הרשמית עומדת על 6.3 ק"מ לליטר.

ייתכן וזהו העדכון האחרון של לימוזינת הפאר מבית מרצדס-מייבאך. התחרות עם הרולס רויס פנטום ועם המכונית לעתיד מבית בנטלי לא מטיבות עם המייבאך, אשר מצאה רק 200 קונים בשנת 2009. מצד שני, בזכות היותה מבוססת על מרצדס S הקודמת לשם הורדת עלויות, ומהווה שגרירת פאר למותג כולו, ייתכן והיא תמשיך לדשדש עוד כמה שנים.