בתערוכת פרנקפורט האחרונה הציגה לקסוס את ה-LF-Ch, האצ'בק-קונספט היברידית. עכשיו, בז'נבה, מגיע תור הגרסה הסדרתית וזו נחשפת רשמית כמה ימים לפני התערוכה. הכינוי של הדגם הסדרתי – הוא CT200h והוא משמש את הלקסוס הראשונה בקטגוריה הקומפקטית (אם כי לא הראשונה עם הנעה קדמית), וגם הראשונה של המותג שהיא היברידית עצמאית בזכות עצמה ולא גרסה היברידית של דגם קונבנציונלי. התמונות מראות האצ'בק בעלת מראה קונבנציונלי למדי, להבדיל מההיברידיות ה"יעודיות" האחרות בשוק, פריוס ואינסייט, שלהן קו עיצובי ברור ומובחן ממכוניות אחרות.
לקסוס מצהירה כי ה-CT200h יושבת על פלטפורמה חדשה, אבל המספרים מראים כי מדובר בפלטפורמה של הקורולה/אוריס, עם אותו בסיס גלגלים של 260 ס"מ ואותם מפשקי-גלגלים (במימד האורך הכללי הלקסוס ארוכה בכ-10 ס"מ מאוריס). גם התיאור של לקסוס עצמה מסגיר כי לא ממש מדובר בפלטפורמה חדשה – ההודעה לעיתונות מסבירה כי המכונית קיבלה מיתלים אחוריים יעודיים עבורה (מסוג עצמות עצה כפולות) וכי רכיבים מסוימים במיתלי המקפרסון הקדמיים תוכננו מחדש. תכנון המיתלים, אומרת לקסוס, נועד לספק את השילוב של נוחות ותכונות ניהוג המצופים מלקסוס.
יחידת ההנעה נראית, ברמה העקרונית, דומה לזו של הפריוס, עם מנוע בנזין 1.8 ל' ומנוע חשמלי – אלא שלקסוס אינה מספקת נתוני תפוקה כלשהם של המנועים המדוברים. אנו כן למדים שהמנוע החשמלי מסוגל להניע לבדו את המכונית למרחק של 1.2 ק"מ, במהירויות עד 45 קמ"ש. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תמסורת רציפה. הנהג יכול לבחור בין 4 מצבי נהיגה: EV לפעולה על מנוע חשמלי בלבד (כל עוד יש דלק חשמלי במצבר, כמובן), "אקו", "נורמל" ו"ספורט". תא המטען מציע נפח סביר של 345 ליטרים, או 700 ל' כשהמושבים האחוריים מקופלים. החישוקים התקניים הם "17.