בחודש הבא, במסגרת תערוכת ז'נבה, תחשוף פורשה במלואה את ה-911 הצעירה ביותר בהיצע, שתהיה גם החזקה אי-פעם: פורשה 911 טורבו S. לכל אלו שסתם פורשה 911 טורבו אינה מספיקה, תוצע גרסת ה-S שתוספת האות האחרונה משמעה תוספת של 30 כוח-סוס להספק, שיעמוד בגרסה זו על 530 כוח-סוס (בהשוואה ל-500 ב-911 טורבו). המהירות המרבית המוצהרת צמחה ב-3 קמ"ש ועומדת כאן על 315 קמ"ש, מהתאוצה מ-0 ל-100 קוזזה עשירית השניה (3.3 לעומת 3.4 ש' ב-911 טורבו) וגאוות פורשה בנתון צריכת הדלק שנותר על כנו ומצהיר על ממוצע של 8.8 ק"מ/ליטר. לא היינו חותמים על זה אבל זה נשמע מגניב עד 'ירוק'.

עוד שונה פורשה 911 טורבו S מ"סתם" 911 טורבו באבזור סטנדרטי שבטורבו כרוך בתוספת תשלום. בין היתר תמצאו כאן, כלול במחיר, גיר כפול-מצמדים עם 7 הילוכים, מערכת בקרת אחיזה לכל הגלגלים (ההנעה כפולה), נעילת דיפרנציאל אחורי ובקרת שיגור (באנגלית זה נשמע טוב יותר: Launch Control) לטובת זינוק יעיל ומהיר יותר, חישוקי 19 אינץ' וכמובן עיצוב פנים ייחודי ושונה הכולל בין היתר שימוש בשני סוגי עור בגוונים שונים בדיפוני הקוקפיט. כמו הטורבו כך תוצע גם הטורבו S כקופה או כקבריולה.
המחירים בגרמניה כבר פורסמו והנם יקרים בכ-20% בהשוואה לטורבו הסטנדרטית, הן עבור הקופה והן עבור הגרסה הפתוחה.