פורד S מקסקבוצת המכוניות הגדולות של פורד, ה-S מקס, הגלאקסי והמונדיאו אשר חולקות פלטפורמה משותפת עומדות לעבור מספר שינויים בשוק המקומי. החדשות החשובות יותר שייכות כמובן למובילי הנוסעים ה-S מקס והגלאקסי שעברו מתיחת פנים מעניינת בתחום חטיבות הכוח עם החלפת מנוע ה-2.3 ליטר האטמוספרי והתיבה האוטומטית במנוע 2.0 ליטר טורבו (203 כ"ס) ותיבה רובוטית כפולת מצמדים ('פאוור-שיפט', בלשון פורד).
ואולם כשמדובר בגרסאות שתגענה ארצה השינוי מינורי למדי, כי מעבר לעדכון הקוסמי העדין יחסית, תמשכנה המכוניות להשתמש במנוע ה-2.3 ליטר המוכר שמשודך לתיבה האוטומטית 6 הילוכים שפגשנו בעבר ולא במנוע החדש. השינוי העיקרי מבחינת השוק המקומי בפורד S מקס ובפורד גלאקסי יהיה תגבור מנוע ה-2.0 ליטר דיזל מ-130 כ"ס בעבר ל-140 כ"ס ושידוכו לתיבת הפאוור-שיפט החדשה של פורד. הגלאקסי וה-S מקס המחודשים ינחתו כאן באמצע השנה, כנראה במאי.

מנוע הדיזל החדש (בו המומנט נותר זהה, 32.6 קג"מ), יגיע אלינו עוד קודם, כבר בחודש מרץ, על סיפונה של הפורד מונדיאו (שתזכה לרענון אמצע החיים בקרוב). ואולם באופן מעניין במונדיאו הוא עדיין יהיה משודך לתיבת ששת ההילוכים האוטומטית שהכרנו בעבר. הביצועים: תאוצה למאה קמ"ש ב-10.2 שניות ומהירות מרבית של 205 קמ"ש (לעומת 10.9 שניות ו-200 קמ"ש בעבר).