סוזוקי סוויפט היבריד קונספט לפני מספר שבועות סיפרנו לכם אודות סוזוקי סוויפט חדשה לגמרי הצפויה להגיח אל אוויר אולמות התצוגה לקראת סוף שנה זו – תחילת 2011. סוזוקי סוויפט הנוכחית כבר בת 6 כאשר את מתיחת הפנים האחרונה שלה היא עברה לקראת 2008. בשעתו טרם היה ברור האם תוצע גם גרסה היברידית, אם לאו. עתה מגיע אלינו מידע מבוסס כי הסוזוקי סוויפט הבאה תוצע גם בגרסה היברידית כאשר הקדימון בדמות סוויפט היברידית הוצג כבר במסגרת תערוכת טוקיו האחרונה (בסוף 2009) אך הגרסה המדוברת, זו שתגיע לכדי ייצור, תתבסס כבר על הסוויפט הבאה.

תמונת ריגול של הסוזוקי סוויפט הבאה, שתוצע גם בגרסה היברידית:
סוזוקי סוויפט חדשה: תהיה גרסה היברידית
צילום: מנהל
סוזוקי סוויפט חדשה: תהיה גרסה היברידית
צילום: מנהל
סוזוקי סוויפט חדשה: תהיה גרסה היברידית
צילום: מנהל
סוזוקי לא שחררו עד כה כל פרט טכני אודות הגרסה ההיברידית של הסוויפט העתידית אך עיון במפרט של מכונית התצוגה שנראתה בטוקיו (ראו תמונות מימין) יכול לתת כיוון מעניין; אל מנוע בנזין זעיר, משולש-צילינדרי בנפח 660 סמ"ק משודך מנוע חשמלי המוזן סוללות ליתיום-איון חזק, עם הספק של לא פחות מ-54 קילוואט, שהם בתרגום חופשי כ-74 כוח-סוס. הסוללות מוזנות באמצעות מנוע הבנזין אך ניתן להטעינן גם באמצעות חיבור לשקע חשמל ביתי (Plug In). המנוע החשמלי מניע את צמד הגלגלים הקדמיים.
למרות שהספק מנוע הבנזין לא ידוע לנו, ביחד מדובר ככל הנראה ביחידת כוח חזקה מאוד בהתחשב בגודלה (קוטנה, נכון יותר) של המכונית.

בנוסף לאופציה ההיברידית תוצע הסוזוקי סוויפט הבאה גם עם מנועים חדשים, בהם מנוע טורבו-דיזל עם הזרקה רב נקודתית חדש וחסכוני במיוחד. פרטים נוספים טרם נמסרו.