קאדילק CTSקאדילק פותחת את שנת 2010 עם תחילת שיווק גרסת ה-3.0 ליטר של הקאדילק CTS. מדובר בגרסה אשר תחליף את מהדורת ה-2.8 המוכרת אך הינה הרבה יותר חזקה. המחיר, 315,000 שקלים, דומה לזה של הגרסה היוצאת וכך גם רמת האבזור (עם שינויים קלים ביותר).
שלא תהיינה לכם טעויות, למרות הקרבה בנפח, מנוע ה-3.0 ליטר החדש והמודרני הינו חזק בהרבה ומייצר 270 כ"ס לעומת 210. את מנוע ההזרקה הישירה הזה (עם תזמון שסתומים משתנה כמובן), שמשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים אנחנו פוגשים בימים אלה גם בביואיק לה-קרוס החדשה. למעשה מבחינת הספק הוא קרוב למדי לגרסת ה-3.6 היקרה יותר (307 כ"ס, 380,000 שקלים), ולכן עשוי לזכות בנתח מכירות גדול מבעבר (עד היום נטלה גרסת ה-3.6 את רוב המכירות).
קאדילק גם תציע מהדורה מצוידת יותר של גרסת ה-3.0 ליטרים שתעלה כ-350,000 שקל ותהיה קרובה באבזור לגרסת ה-3.6. בכוונת היבואן למצב את גרסת ה-3.0 ליטר מול מכוניות כמו ב.מ.וו סדרה 3 ואודי A4 ואת ה-3.6 מול אודי A6 וב.מ.וו סדרה 5.

אבל בכך לא מסתכמים החידושים בחזית ה-CTS. במהלך אפריל (או מעט מאוחר יותר) אמורה לצאת לדרך גרסת ה-V הספורטיבית של ה-CTS. למקרה ששכחתם מדובר בגרסה לוהטת שחמושה במנוע ה-V8 בנפח 6.2 ליטר המוכר מהשברולט קורבט ואשר מייצר כאן 557 כ"ס. גרסה זו תעלה כנראה קצת יותר מ-500,000 שקלים. כל השינויים האלה אמורים לשפר את מכירות הדגם שעומדות לרוב על כ-100 לשנה.