קאדילק XTS "קונספט": מחליפת ה-STS (וידאו)

קאדילק מציגה סדאן-יוקרה היברידית שתחליף, בגרסת הייצור, את ה-STS

לא ברור מדוע רואה קאדילק צורך להגדיר את ה-XTS Platinum כקונספט, כאשר מובן לכולם שלא מדובר במכונית-תצוגה עתידנית. אין כמעט ספק שזו המכונית אשר תחליף את ה-STS (וגם את ה-DTS העתיקה), גם אם לא בהכרח עם אותה יחידת-הנעה שבה מצויידת המכונית המוצגת בדטרויט. מקורות לא רשמיים אפילו דיברו על מועד ייצור שכבר נקבע, ב-2012.
 

 
כך או כך, ה-XTS היא מכונית-פאר עם פרופורציות "אמריקניות" עם סרחי עודף ארוכים, ומבחינה זו היא מהווה צעד אחורה לעומת ה-STS הנוכחית, באופן בהחלט תמוה. בסיס הגלגלים הוא רק 2.84 מ', הרבה פחות מה-STS ולמעשה גם קצר מזה של ה-CTS, אך האורך הכללי, 5.17 מ', משמעותית גדול מה-STS. הרוחב הוא 1.90 מ' והגובה 1.50 מ', בשני המקרים קצת יותר מה-STS. את ההנעה מספקת יחידה היבירידת פלאג-אין, עם מנוע V6 הזרקה-ישירה כמו זה שמוצע כבר היום ב-STS בתוספת מנוע חשמלי שנתוניו לא נמסרו. ההספק המשולב המרבי מוערך ב-350 כ"ס עם מומנט מרבי של כ-41 קג"מ. לשם השוואה, המנוע הנוכחי של ה-STS מפיק 306 כ"ס ומומנט של כ-38 קג"מ. ההנעה כפולה ויש מיתלים מגנטיים, גם הם לא חדשים אצל קאדילק. משמעות השימוש ב"פלטינה" בכינוי המכונית, אגב, היא רמת אבזור גבוהה במיוחד, אשר מופיעה גם בדגמי קאדילק סדרתיים.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.