כחלק מהזיהוי המשפחתי של פיג'ו, התבסס לפני כמה שנים מראה ה"פה הפעור". לטוב ולרע. אם נלמד מהמראה הנקי של הקונספט SR1 לכבוד תערוכת ז'נבה, נראה כי החברה פונה לקו נקי ומעורר פחות מחלוקת. כבר בקרוב.

תערוכת ז'נבה הקרובה לא תהיה עוד תערוכה אחת מיני רבות לקונצרן הצרפתי. בשנה שעברה חגגנו 90 שנים להווסדה של סיטרואן יחד עם שינוי לוגו החברה, ועכשיו הגיע תור פיג'ו לחגוג 200 שנות פעילות תעשייתית. הדרך לחגוג את המאה הכפולה?! הצגת מראה חדש ללוגו האריה של החברה כמו גם חזית חדשה ונקיה "המתלבשת" על חרטומה של מכונית קופה ספורטיבית.

מבחינת שינוי הלוגו מדובר בליטוש עדין לאריה המפורסם, הכולל בעיקר חידוד המראה והוספת צלילית כך שהלוגו יראה רחב יותר, ובעיקר מודרני. מבחינת המראה החדש – כאן מדובר בשינוי של ממש. התמקדו בבקשה בחזית ה-SR1 קונספט – לא עוד שבכה קדמית המאיימת לבלוע עוברי אורח תמימים אלא שבכה קדמית עדינה, צרה, אליפטית והרבה יותר מושכת.
 
נחזור ל-SR1. לקונספט סידור מושבים 2+1 הפוך, כלומר צמד מושבים בחזית ואחד בודד מאחור אשר ישב נמוך במרכב ה-CC הפתוחה. מערכת ההנעה ההיברידית של ה-SR1 זוכה לשם HYBRID4, ומבוססת על מיזם משותף של ב.מ.וו ופיג'ו (THP) בנפח של 1.6 ליטר טורבו עם  218 כ"ס, בתוספת  95 סוסים חשמליים המניעים את הגלגלים האחוריים. מעבר לעובדה שמערכת בתצורה כזו או אחרת תגיע ל-3008 לקראת אמצע 2011, האם ה-SR1 מלמדת גם על מחליפת ה-407 בעוד מספר חודשים? ימים יגידו.

בנוסף לקונספט ולעדכון הלוגו, מציגה פיג'ו תוכנית חומש בה היא מודיעה על 14 מכוניות חדשות שיושקו במהלך התקופה. פיג'ו מדווחת כי סגמנט המיני וסגמנט המשפחתיות יזכו לתשומת לב מרובה בדגש על עליה בנפח המכירה הכמותי, עליה של שלושה שלבים בדרוג היצרנים העולמי, ויצירת כלי רכב בעלי שאר רוח. כמו כן תמשיך החברה להשקיע במנועים ידידותיים לסביבה וכלי רכב זעירים וחשמליים דוגמת ה-BB1, ובפרוייקטים לניידות אישית דוגמת ההקונספט Hybrid3 אבולושן.