האם פולקסווגן, בעלת הבית של פורשה, מתחילה להכתיב הנחיות, או שמא מדובר על ניצול הזדמנויות? נראה כי הדור הבא של הבוקסטר יציע מנוע 3 צילידרים נקי וחסכוני. ומה לגבי ערכי המותג? אל חשש, המנוע יהיה חזק דיו.

על תוכניות מגרה לגרסת 4 צילינדרים כבר שמענו בהקשר של הקיימאן/בוקסטר, כאשר שיערנו שמנוע 4 הצילינדרים העתידי ישאב טכנולוגיה וידע ממנועי ה-TFSI של פולקסווגן. בהתחשב בכך שהבוקסטר הראשונה הוצגה עם 200 כ"ס ומנוע בן 2.5 ליטר, ניתן לשער כי המנוע שיוצג לא יבייש את המותג.

לפי ירחון הרכב האנגלי 'אוטוקאר', הדור הבא של הבוקסטר יזכה לגרסת כניסה נקיה וזולה יחסית בה יותקן מנוע מוגדש בן 3 צילינדרים בלבד שיפלוט רק 180 גרם CO2 לק"מ. את המידע מסר בראיון לעיתון האנס יורגן וולר, מנהל הפיתוח של הפורשה בוקסטר.
כניסתם לתוקף של תקני זיהום אוויר מחמירים יותר החל מ-2012, בכפוף לגודלו של היצרן, גורם לבחינת שימוש במנועים קטנים יותר.

האם הצורך בהפחתת הזיהום יקטין את היצע החברה? אנו משערים שלא, אך רכבים נקיים יותר, דוגמת הבוקסטר בעלת 3 הצילינדרים המדוברת, יהפכו ל"רע הכרחי".