פרארי יודעים לשמור את קהל לקוחותיהם האנין מרוצה. ואם אחד הלקוחות רוצה פרארי מיוחדת במינה, החברים ממאראנלו ממהרים להיענות, ואנו לא מתכוונים לתוספת צבע או עור בגימור מיוחד.

הדוגמא לכך ניתן לקבל מה-P540 סופרפאסט אפרטה (Superfast Aperta) המבוססת על ה-599 GTB פיוראנו. הלקוח האנין ובעל הדרישות הנו אדוארד וואלסון האמריקאי, בנו של ממציא הטלויזיה בכבלים, ג'ון וואלסון, כך שברור שהפרוטה מצויה בכיסו. המכונית הזהובה והפתוחה מתרפקת על זכרון העבר (הפרארי 250GT ספיידר משנת ייצור 1965 אשר השתתפה בסרטו הקצר של פליני מ-1968 – "טובי דאמיט")

הורדת הגג בכדי לייצר את המכונית הפתוחה הצריכה מן הסתם חיזוקים לשלדה, אך בזכות שימוש נרחב בסיבי פחמן ה"קנס" בדמות תוספת למשקל אינו משמעותי (עליה הקלה של 20 ק"ג בהשוואה ל"סתם" 599). מתחת לעור ניתן למצוא את מנוע 6 הליטרים V12 על 620 סוסיו, ותיבת הילוכים ידנית בת ששת המהירויות עם מנופים מאחורי ההגה.

המכונית עברה תהליך שאורכו 14 חודשים ממועד הסיכום עם הלקוח ועד לנסיעת המבחן הראשונה, כאשר הלקוח היה מעורב במרבית פרטי ושלבי הייצור. למעט פגיעה קלה במהירות המרבית ובתאוצה לא אמורות להישמע טרוניות מצד המזמין.

נסענו ב-599 (וידאו!)