אחרי העדכון הקוסמטי והמכאני שעברה משפחת הבוקסטר/קאיימן, פורשה מתפנה להציג בת חדשה לחבורה, הבוקסטר ספיידר – גרסה קל משקל וייעודית המגיחה לאוויר העולם חמש שנים אחרי הצגת הדור השני של הבוקסטר.

בהמשך למסורת הספיידר 550 של שנות ה-50' (באחת מהן קיפח את חייו ג'יימס דין), מאבדת המכונית מעט ממשקלה. 80 ק"ג ליתר דיוק, בין היתר בגין החלפת הגג בגג בד ארעי, ויתור על מיזוג האוויר, על מערכת האודיו, על פנסי ערפל, החלפת המושבים הרגילים לכאלה הבנויים מסיבי פחמן והשארת ריפוד מינימלי בלבד ברחבי התא. ובכך הופכת גרסת הספיידר של הבוקסטר לכלי הרכב הקל במגוון היצרנית – 1,275 ק"ג בלבד. עם זאת בפורשה מציינים כי את מיזוג האוויר ומערכת האודיו אשר הוקרבו על מזבח חסכון במשקל, ניתן להחזיר בתוספת תשלום. היא גם מציעה בתוספת תשלום ערכת ספורט הכוללת שעון עצר למדידת זמני תאוצה והקפות מסלול.

יחד עם הדיאטה, זכתה המכונית לתוספת של 10 כ"ס. מדובר במנוע ששת הצילינדרים בנפח 3.4 ליטר שבגרסת ה-S של הבוקסטר, שכעת משחרר 320 כ"ס. זה האחרון יכול להיות משודך לתיבת ששת ההילוכים הידנית או לתיבה הרובוטית כפולת המצמדים, PDK בלשון פורשה. הביצועים בהתאם: תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.8 שניות, שיפור של 4 מאיות השניה בהשוואה לבוקסטר S. מצד שני, המהירות המרבית ירדה מ-272 קמ"ש ל-267 קמ"ש, קורבן לאווירודינמיות שנפגעה בשל הסרת הגג.

מבחינה חיצונית, מובדלת המכונית מאחיותיה בגג הבד השחור, בגיבנת הכפולה מאחורי המושבים, בפגוש הקדמי, בכונסי האוויר הצידיים הגדולים מעט יותר, בחישוקים, מדבקת הצד הגדולה ובספוילר האחורי הקבוע והגדול מבעבר. מבחינה מכאנית לספיידר כיול מתלים שונה מזה הנמצא בגרסות האחרות במשפחה וזאת בכדי ליצור חווית נהיגה ייעודית יותר, קרי חדה וספורטיבית.

המכונית תוצג לראשונה לקהל בתערוכת לוס אנג'לס בחודש דצמבר, והשיווק יחל באירופה בפברואר 2010.