34 שנים לאחר חשיפת הדגם המקורי צ'מפיון מוטורס משיקה בארץ את הגולף GTI החדשה אשר מבוססת על הדור השישי למכונית הקומפקטית המצליחה של פולקסווגן. פולקסווגן גולף GTI החדשה מצוידת במנוע ה-2.0 ליטר TSI המוגדש שמייצר כאן 210 כ"ס (לעומת 200 כ"ס בדגם היוצא) ובתיבת ה-DSG המוכרת מהדור היוצא (6 הילוכים). בהמשך תוצע פולקסווגן גולף -GTI עם תיבת ה-DSG החדשה (7 הילוכים).
נתוני הביצועים כמובן טובים למדי עם 6.9 ש' למאה (כמו בדור היוצא) ו-240 קמ"ש (לעומת 233 קמ"ש בעבר). בפולקסווגן מציינים שיפור בנתוני צריכת הדלק ובמשקל הרכב. הם גם גאים במערכת ה-XDS שמשתמשת ברכיבי ה-ESP כדי ליצור התנהגות של מעין דיפרנציאל מוגבל החלקה. בהמשך הדרך תגענה כמובן גם גרסאות ידניות.
המכונית החדשה תגיע ברמת ציוד גבוה למדי, אם כי פנסי קסנון עוקבים לכיוון הדרך יהיו חלק מחבילת פרמיום שתעלה כ-30,000 שקלים נוספים (ותכלול גם עור וחישוקים שונים). זו תגיע רק בהזמנה מיוחדת.
המחיר? 200,000 שקלים עבור גרסת ה-3 דל' הידנית, 205,000 שקלים עבור גרסת ה-3 דל' האוטומטית רובוטית ו-210,000 שקלים עבור גרסת ה-5 דל' עם תיבת ה-DSG. באופן מעניין זהו מחיר זול משמעותית מהשירוקו המקבילה (235,000 שקלים) שלה תיבת הילוכים דומה ומנוע חלש במעט (200 כ"ס).