יבואני סובארו הודיעו היום על השקת סובארו אאוטבק החדש בארץ, דור רביעי לשושלת האאוטבק. החדש מתבסס מן הסתם על ה-B4/לגאסי החדשה, עולה חדשה בפני עצמה אצלנו.
לפני כחודש דיווחנו לכם על הגעתו הצפויה של רכב הפנאי החדש לארץ והיום כאמור יוצאת הודעה רשמית מצד היבואן כאשר עיקר החדשות הם המחירים המעודכנים.

אלי דוד, מנכ"ל יפנאוטו, יבואנית סובארו בישראל: "השקת הדגם החדש של האאוטבק הוא שיאו של תהליך השקת ליין הרכבים החדש של סובארו. האאוטבק הינו אחד מהרכבים הייחודיים של סובארו, אשר צבר לעצמו קהל לקוחות נאמן בארה"ב, קנדה ואוסטרליה וגם בארץ הדגם פנה לקהל יעד של מביני רכבי SUV. הדגם החדש מביא את האאוטבק למקומות חדשים ולקהל חדש של לקוחות".

הגרסה הבסיסית נקראת אאוטבק X ומחירה 200,000 שקל. דגם זה מצוייד במנוע 2.5 ליטר עם 167 כוח-סוס וגיר רציף.
מעליו ממוקם האאוטבק X-S שזהה מכאנית ל-X אך מצויד בנוסף גם במערכת התנעה ללא מפתח ובגג שמש חשמלי. גרסה זו מוצעת בעבור 220,000 שקל.
גרסת העל נקראת אאוטבק פרימיום (Premium) וכאן מדובר במנוע ה-3.6 ליטר עם 260 כוח-סוס וגיר אוטומטי עם 5 הילוכים. מחיר גרסה זו 275,000 שקל. כאן מוצעים בתמורה לתוספת המחיר לא רק מנוע גדול וחזק יותר אלא גם ריפודי עור, מושבי נהג ונוסע חשמליים כולל זיכרונות, חיישני גשם ותאורה, פתחי מיזוג אחוריים ועוד.