שוק מכוניות המיני התעורר לאחרונה הן בגלל המיסוי הירוק והם בגלל מספר מתחרות מעניינות שהגיעו לכאן מעט קודם. ומי שהציתה את העניין בתחום הזה, יונדאי, עומדת לעשות צעד נוסף קדימה ולהרחיב את ההיצע שלה בתחום. בכך תהיה יונדאי לבעלת ההיצע הגדול ביותר בתחום המיני עם 3 גרסאות (לעומת גרסה בודדת אצל המתחרים המאוד זהירים).

לקראת סוף החודש מתכוונים ביונדאי להתחיל בשיווק שתי גרסאות חדשות ל-i10 הקטנה שמצוידות במנוע 1.1 ליטר שלו 66 כ"ס. הגרסה הזולה והמעניינת יותר היא זו שחמושה דווקא בתיבה ידנית ותכלול חישוקים קלים וגימור צבעוני לתא הנוסעים (שנראה טוב משמעותית מזה של הגרסאות הרגילות). הנתונים הרשמיים (151 קמ"ש מרביים, 15.6 ש' למאה קמ"ש) אומרים שההבדל בביצועים לעומת הגרסה האוטומטית המוכרת לנו (156 קמ"ש, 14.4 ש') לא יהיה גדול באופן מהותי. מחירה – 75,000 שקלים – יעמידה היישר מול הסוזוקי אלטו (האוטומטית...).
לצד הגרסה הידנית תוצע גם גרסה אוטומטית ברמת ציוד זהה לזו של ה-1.2 כלומר ללא חישוקים קלים וגימור צבעוני. מחירה יהיה 83,000 שקלים (לעומת 88,00 שקלים לגרסת ה-1.2 ליטר האוטומטית).

ביונדאי ינסו לפנות לקהל צעיר עם הגרסה הידנית (ומכאן שיפורי המראה). ואולם הם מתקשים להעריך את רמת הביקוש שתהיה למכונית כזו בארץ, זאת למרות מחירה התחרותי. הגרסה האוטומטית תוכל לפנות מטבע הדברים לחברות השכרה וציי רכב שתמיד מחפשים אופציות זולות.