רנו הציגה אתמול בפרנקפורט לא פחות מארבעה רכבי קונספט חשמליים. על שלושה מהם נכתוב בידיעה נפרדת, אך המכונית שמענינת אותנו יותר מכל היא זו המופיעה כאן: גרסה חשמלית של הפלואנס (הדור החדש של המגאן-סדאן, אשר מוצגת אף היא לראשונה בפרנקפורט). כאן כבר הוצהר במפורש: זו המכונית אשר מיועדת, בגרסת ייצור קרובה, להגיע לישראל דרך פרוייקט בטר-פלייס של אגסי, שם היא תהווה מרכיב חשוב בפרוייקט תעבורתי רחב-היקף זה. את ההנעה מספק מנוע חשמלי בהספק של 70 קילוואט – 95 כ"ס – עם מומנט מירבי של כ-23 קג"מ. מצבר ליתיום-איון מספק טווח נסיעה מוצהר של 160 ק"מ. מאחר וגם לרנו ברור כי טווח כזה אינו מספק, מוצעות שלוש אפשרויות "תדלוק": טעינה מלאה מרשת החשמל הרגילה שתארך בין 4 ל-8 שעות, טעינה מהירה שתתאפשר רק בנקודות ספציפיות (מן הסתם עם מתח גבוה יותר) שתתבצע ב-20 דקות, או פשוט החלפת המצברים – פעולה המתאפשרת בזכות מערכת החלפה מהירה המכונה Quickdrop ושתארך רק 3 דקות.
 
הרנו פלואנס החשמלית גדולה מעט מהפלואנס הרגילה. אורכה 4.82 מ', 20 ס"מ יותר, ולעומת זאת תא המטען שלה קטן משמעותית עם נפח של 327 ל'. המשקל, כצפוי, גבוה יותר ועומד על 1,600 ק"ג.
אפשר להתעלם מכל מיני מאפייני קונספט כגון חישוקי "21, עיצוב הפנים העתידני וכן הלאה. מתחת לכל הקישוטים מתחבאת המכונית שעשויה לחולל מהפך במבנה התעבורתי של ישראל.