סדר וסטנדרטים של ניהול גרמני כנראה שאינם ממאפייני סדנת השיפורים אינדן דיזיין (Inden Design); הסדנה הגרמנייה החלה לעבוד על הפרוייקט הראשון שלה - שיפור מרצדס מסדרה S - באמצע שנות ה-80' על דגם ממודל 83', אך סיימה את העבודה עליו רק ב-1991. בין לבין התקבלו עבודות, החברה צמחה וגדלה, הדגמים התחלפו וחיי היומיום השכיחו את הפרוייקט שהתכסה שכבה עבה של אבק. בינתיים החלה הסדנה להתמחות (בנוסף למרצדס) באקזוטיקה איטלקייה מבית פרארי וכיום מציעה שיפורים לכל הליין הן של מרצדס והן של פרארי תוך התמחות במשומשות דווקא, משנות ה-2,000 וה-90'.
לפני מספר שבועות, בעת ביצוע סדר כללי במתקני ומחסני הסדנה, נמצאה המכונית מכוסה קרטונים, בדים ועוד מכל הבא ליד, מאובקת בפינה נידחת. אנשי הסדנה המופתעים החליטו לרענן אותה, לנקות, להשמישה ו...להציגה לציבור. אין ספק שמכונית משופרת בת 25 ממודל 2009 זה משהו שלא רואים כל יום...
386 כ"ס למרצדס S קלאס משופרת לא נשמעים הרבה, בוודאי כאשר מרצדס עומדת ככל הנראה להציע S קלאס עם ארבעה צילינדרים בלבד, אך עם יותר מ-200 כ"ס. אבל אנחנו לא מדברים על מכונית חדשה, אלא על S קלאס מסדרת W126 שיוצרה בין השנים 1979 ועד 1991.

לא ניתן להימלט מהמראה המנופח מעט ומושחר של המכונית עם חזית מעודכנת לאחר מתיחת הפנים של 1986 וכנפיים (קדמיות ואחוריות) שהורחבו בכדי לאלכס את צמיגי הפירלי P זירו, 225/35 מלפנים ו-315/30 (!) מאחור, כולם על חישוקי 18 אינץ'.
הגימור הפנימי כולל עור נאפה (שחור, כמובן), מושבי קוניג ספורטיביים מלפנים (מותג נחשב מאוד באירופה), חיפוי עץ אדר וסט מזוודות עור נאפה שחורות ותואמות. הגימור השחור ממתן את ממדי המכונית המגדולת ובמבט מהצד היא נראית ספורטיבית יותר מהמכונית עליה היא מבוססת. החישוקים הם מתוצרת עצמית של הסדנה ועשויים אלומיניום.
המנוע הוא V8 משופר שהחל דרכו ב-SE560 ושעבר בין היתר הגדלת נפח ל-6.0 ליטר, החלפת סעפת פליטה באחרת ועוד, וכעת מנפק 386 סוסים לעומת ה-300 במקור. המתלים עברו התאמות אף הם כולל הנמכת המתלים והקשחתם. על הבלימה מופקדים דיסקים בעלי שש בוכנות אשר נתרמו ממרדצס C אשר התחרתה באותה השנה ב-DTM.

לאור העבודה שמרצדס עצמה מציעה מכוניות יד שניה דרכה אולי תזכה הסדנא להזמנות לשיפורים עבור ה-W126?