יהיה מעניין בדוכן של קיה בתערוכת פרנקפורט הקרובה; אחרי שספרנו לכם על הסורנטו שיוצג בתערוכת הארופאית בספטמבר הגיע תורה של הסיד המצליחה בת השלוש לעבור מתיחת פנים של אמצע החיים.

כצפוי מניתוח שכזה, רובו מתמקד במראה המכונית הזוכה לזריקת רענון קלה. חזית הרכב מזכירה את זו של רכב התצוגה המרשים למדי, ה-KND-5 כאשר הפנסים הקדמיים "זולגים" עתה לכיוון הכנפיים בצורת טיפה וגריל חדש המציג את לוגו קיה במעין מסגרת מובנית. הפגוש הקדמי כולל עתה לוע כניסת אוויר גדול יותר ופגושים מעט רחבים מבדגם הנוכחי. מאותתי הצד קפצו קומה וממוקמים עתה על מראות הצד. אלו מצידן גדלו במעט ותספקנה מראה טוב יותר לנהג הממהר לפני עקיפה. רמת הגימור, בעיקר הפנימי, שופרה קלות וכך גם רמת האבזור. הגה מצופה עור יוצע ככל הנראה כסטנדרט, יחידת השמע תשודרג, פקדי התפעול השונים בקונסולה המרכזית יוחלפו ומסגרת כרום תתווסף לקונסולה המרכזית ולפתחי האיוורור. המכונית תציע חישוקים קלים בעיצוב חדש ובמראה מעט אגרסיבי יותר.

לא ברור מה מהעדכון הנוכחי יגיע גם לאחות לפלטפורמה, ליונדאי i30. היבואן הישראלי של קיה, רי מוטורס, מתכונן לכלל החידושים, גדולים כקטנים, במרץ רב. האחריות בת שבע השנים תמשיך לדגם מתוח-הפנים, מן הסתם.