ההונדה אינסייט הביאה את בשורת ההיבריד להמונים ובזכות תמחור אגרסיבי היא אף הצליחה לכבוש את השוק היפני מבחינת היקף מכירות, הישג אשר החזיק עד תחילתה של מלחמת המחירים מול הטויטה פריוס.

עתה נראה כי לא כל הנוצץ זהב הוא; הקונסיומר ריפורט האמריקאי הגדיר את המכונית כ"ההונדה המאכזבת ביותר שנבחנה על ידו". לא פחות. בין הפרמטרים אשר צויינו לשלילה ניתן לכלול איכות הנסיעה, אחיזה, רמת הרעש, יכולת האצה, מרווח נוסעים מאחור וראות ממושב הנהג. אחד הבוחנים הבכירים של המגזין, דיויד צ'מפיון, ציין שהמכונית נחותה כמעט בכל פרמטר בו בדקו אותה מול ההונדה פיט אשר מציגה ערכי צריכת דלק ושיעור פליטת מזהמים קרובים לשל האינסייט. המכונית הגיעה למקום ה-21 (והלפני אחרון) בקרב מכוניות סדאן והאצ'באק שנבחנו (האחרונה הייתה דודג' קליבר המוכרת גם בישראל).

נקודת האור במבחן מבחינת הונדה הנה הציון "טוב" הכללי שניתן למכונית, הרבה בזכות צריכת הדלק הטובה שלה.

תגובתה של הונדה לא איחרה לבוא. דובר החברה בארה"ב מיהר לציין כי לקוחותיה של האינסייט בארה"ב הביעו שביעות רצון מהמכונית ומהשירות וכי ירחוני הרכב לא התרשמו באופן שלילי מהמכונית, ודאי שלא באופן שקונסיונמר ריפורט מציין. הירחונים קאר אנד דרייבר ומוטור טרנד אף זיכו אותה במקום הראשון במבחן היברידי השוואתי.

עד כמה ישפיע הפרסום על מכירותיה של המכונית בארה"ב ובכלל – ימים יגידו.