'קמור', יבואנית ב.מ.וו, שומרת על הרוח האגרסיבית שמאפיינת אותה מתחילת השנה ולצד ה-Z4 החדשהשלה זו הופעת הבכורה בישראל – מציגה את כל מבחר הדגמים המשווקים בארץ. כמובן, שמיקום ההשקה החגיגי – בצמוד להיכל נוקיה בתל-אביב – יכול רק לעזור בתקופת דשדוש שכזו, במיוחד שאירוע מכירות משולב באירועי הפיינל-פור של אליפות הכדורסל.

דגש מיוחד בתקופה הקרובה יינתן למכירת סדרה 5 הוותיקה; זו מסתובבת בינינו מ-2004 כאשר מחליפתה כבר נמצאת מעבר לפינה – בתחילת השנה הבאה (2010). לדברי ישראל בן חיים, ראש קמור רכב, עיקר המאמץ יופנה לגרסאות ה-530 וה-523 אשר יוצעו בהנחות גדולות למדי ממחירן הרשמי: 50,000 ו-40,000 שקלים בהתאמה.
אבל לא רק סדרה 5; אנשי קמור ינסו למצוא בין אוהדי הכדורסל, גם כאלה שחשבו כי ידם אינה משגת רכב של ב.מ.וו. וזאת באמצעות דחיפת הסדרה 1. עד לא מכבר כרטיס הכניסה למותג – מנוע 2.0 ליטר המפיק 143 כ"ס – אילץ את הלקוחות להיפרד מכ-180,000 שקלים. אבל לאחרונה עלתה לישראל גרסת מנוע בסיסית יותר – 2.0 ליטר ו-136 כ"ס; לה תג מחיר נמוך יותר העומד על 163,000 שקלים.

לפי אנשי ב.מ.וו מכירות סדרה 1 עלו בצורה נעה לאור תג המחיר האטרקטיבי. כך שלמרות המיתון והירידה במכירות כלי רכב בישראל, הם הצליחו דווקא להגדיל את מכירות המותג ב-40% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. נתון נאה, במיוחד כאשר זוכרים כי בסביבות נובמבר השנה יגיע אלינו רכב נוסף של המותג הבווארי, X1 החדש. זה יתברג מתחת ל-X3 (שלו תג מחיר שנע באזור ה-300,000 שקלים) ויפתח חזית חדשה למחפשי רכבי הפנאי היוקרתיים הרכים. חזית שכרגע למתחרותיה הפוטנציאליות אין מענה.