אופל ממשיכה לככב בכותרות בעקבות המשבר של ג'נרל-מוטורס, אבל באגף החיובי נערך היצרן הגרמני לקראת השקת המכונית החשובה ביותר עבורו; מדובר באופל אסטרה החדשה אודותיה כבר סיפרנו לכם, שתוצג רשמית מעל לבימות תערוכת פרנקפורט בסוף הקיץ.
ם היבואן המקומי, UMI, נערך להשקת הדגם החדש ואולם לפחות כרגע הוא אינו צופה לשינויים מרעישים בזירת המחירים הבעייתית של אופל בשנים האחרונות. זאת בין היתר משום שלפחות כרגע אין תוכניות לייצר את גרסת ה-1.6 של המכונית הקומפקטית עם תיבה אוטומטית אלא, כמו במצב הנוכחי, להציע אותה רק עם מנוע ה-1.8 ליטר. גרסה זו תהיה באופן וודאי (כך היבואן) יקרה משמעותית מהשברולט קרוז 1.8 ליטר שמחירה 130,000 שקלים. זאת כיוון שבאופל רוצים להמשיך עם הכיוון היוקרתי יותר בו פעלו עם האינסיגניה.
כל זה אומר שממש כמו לקודמתה ואולי אף יותר גם לאסטרה החדשה צפויים חיים קשים בשוק הישראלי. כדאי להזכיר בהקשר זה שהאסטרה החדשה היא אחת השותפות לפלטפורמת הקרוז.

ומה עם האינסיגניה? בינתיים אין תוכניות להביאה לארץ כי לפי היבואן הגרסה הרלוונטית היחידה לשוק שלנו מצוידת במנוע 2.2 ליטר מוגדש שמביא את מחיר המכונית הרחק צפונה לרף ה-200,000 שקלים.