במסגרת תערוכת הרכב של ברצלונה, מציגה דאצ'ה, הזרוע הרומנית של רנו ונציגתה בסקטור המכוניות הזולות, את הקרוסאובר סטפווי (Stepway) אשר יכול להיות הקרוסאובר הזול בישראל.

דאצ'ה הציגה כבר לפני חצי שנה את הסטפווי על בסיס הסנדרו, אשר מיוצר בברזיל ונמכר תחת המותג רנו בהצלחה סבירה למדי.

בסך הכל מדובר בנגיעות עיצוביות בסנדרו, הכוללות תוספות פלסטיק שחור לרוב: בתי הגלגלים, מסילות בגג, חצאיות צד בצבע כסף ושחור יחד עם פגוש קדמי שחור בעל פס פלסטיק כסוף המדמה מגן חזית ופגוש אחורי משולב סף כסוף המדמה דפיוזר חדשים משלימים המראה הנחוץ לרכב בקטגוריה. לשם השלמת האפקט, זכה הגחון להגבהה של -20 מ"מ. ההגבהה הזו אינה מגובה ביכולת שטח כלל הואיל והרכב הנו בעל הנעה קדמית בלבד.

הגימור הפנימי זוכה לגוון שחור וכסף כדי להדגיש את ייחודו של הדגם מאחיו הקומפקטי. מבחינה מכאנית הסטפווי משונע באמצעות מנוע דיזל 1.5 ליטרים 70 כוח סוס או בנזין 1.6 ליטרים עם 90 כוח-סוס.

המכונית תיוצר במפעל החברה ברומניה החל מספטמבר ותוצע ברחבי אירופה. אחרי הדסטר האופנתי למדי נראה שהרומנים רוצים להיתפס כקצת יותר אופנתיים ולא רק כיצרני מכוניות אפורות כמו הלוגאן. בחוש כמעט נבואי קבענו בשעתו את הכותרת "מחכים לאחות היפה" בכתבה על הלוגאן; האם קרסו יאפשרו לנהג הישראלי ליהנות מרכב קרוסאובר ובזול? נחיה ונראה