'צ''מפיון מוטורס' ממשיכה בחיזוק התדמית הספורטיבית של אודי עם דגמי ה-S והחלה בשיווק ה-S4 בישראל (כחצי שנה לאחר הצגתה בתערוכת פאריז). בדור החדש של ה-S4 זונחת אודי את מנוע ה-V8 בנפח 4.2 ליטר ובמקומו עושה שימוש במנוע ה-V6 בנפח 3. ליטר החדש בעל מגדש-העל. מנוע זה משמש גם את גרסת הקבריולה של ה-S5 עליה נהגנו לא מכבר, כאשר גרסה מוחלשת שלו מוצעת גם ב-A6 הסאלונית.
המנוע מספק 333 כ"ס ו-44.9 קג"מ שאולי לא נשמעים כאיום רציני על ב.מ.וו M3 ולקסוס IS-F, אך יש לזכור שה-S4 היא רק גרסת ביניים עד שתגיע ה-RS4 האימתנית. S4 מוצעת עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 מהירויות או בתיבת רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 מהירויות הנקראת בשפת אודי S טרוניק. ההנעה היא כמובן הקוואטרו של אודי בחלוקה של 40% לפנים ו-60% לאחור. המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש והזינוק ל-100 נמשך 5.3 שניות בגרסה הידנית, שתי עשיריות פחות ב-S טרוניק, אך בהתאם לרוח הירוקה מציינים באודי שה-S4 חסכונית ב-25% לעומת קודמתה.
מחירי ה-S4 החדשה בישראל יחלו ב-474,400 שקלים לגרסה הידנית ו-484,900 שקלים לגרסת ה-S טרוניק.