אין להכביר במילים על גודל הישגו של סבסטיאן לואב, בעיתוי מושלם, לכבוד נצחונו האחרון בקפריסין, ה-50 במספר, מציגה סיטרואן גרסת C4 קופה הנושאת את שמו של הנהג הרשמי שלה.

לא מדובר בגרסה אשר תוכל לנצח סטייג'ים רשמיים במסגרת ה-WRC, אלא רק שדרוג של רמת האבזור וההופעה של המכונית. בפני הקונים יוצעו מגוון רחב של שני צבעים, אדום בוהק או שחור אולם מגוון המנועים מוכר היטב מאורוות החברה כפי שפרטנו ברענון שעברה המשפחתית הקומפקטית לאחרונה, 1.6 ליטרים אטמוספרי (120 כ"ס) ומוגדש טורבו (150 כ"ס). למרות השם היומרני,תוצע גם גרסת טורבו-דיזל (1.6 ליטר, 110 כ"ס).
הקשר לאיש ולאגדה, סבטיאן לואב, יישמר דרך חתימתו על הדלת הקדמית של כל מכונית, בבסיס מראות הצד, מדבקות By Loab בחלק האחורי של המכונית וספוילר בצבע הרכב. חישוקי 17 אינץ ייחודיים לסדרה יהיו סטנדרטיים. גימור הפנים זוכה לשדרוג מתכתי משהו עם נגיעות בוהקות סביב פתחי האוורור, הדוושות ובסיס תיבת ההילוכים. ההגה וידית ההילוכים מצופי העור בתפירה אדומה יבלטו על רקע המושבים הכהים ושטיחי הרצפה יזכו למסגרת אדומה. כל מכונית תזכה למספור אשר יוצג בגאווה בתא הנוסעים.

אגב, גם מכונית הראלי עצמה זכתה למדים חדשים ולשם חדש. לא רק שם חדש, סיטרואן רייסינג, אלא גם הלוגו החדש של סיטרואן, ביחד עם צביעה תואמת. אנו בטוחים שאנשי סיטרואן ישמחו להציג גרסאות נוספות גם לניצחון המאה, לא?!