יבואני קיה, חברת 'רי מוטורס', נחושים להתחרות בכל נישה ותחום עם המותג המתחדש בארץ. כעת הם לוטשים עיניים לכיוון הסטיישן או ליתר דיוק הפוקוס סטיישן אשר שיווקה החל לאחרונה. כזכור, פורד ישראל החלה השנה לשווק את הפוקוס סטיישן בקבוצה 2 לחישוב שווי ערך רכב ובמחיר זהה לגרסאות הרגילות. כעת בודקים גם בקיה את האפשרות להביא את הסיד סטיישן לתחום המחירים של קבוצה 2 (אזור ה-113,000 שקלים) ולישר קו עם הסיד הרגילה.

עד כה נמכרה הסטיישן רק בגרסת ה-EX המהודרת יותר שעולה 122,000 שקלים (לעומת 118,000 שקלים לסיד באותה רמת גימור). אולם הכוונה היא להביא גרסה מעט פחות מצוידת של הסטיישן (שתהיה דומה מבחינת ציוד לסיד המקבילה), תוך ויתור על בקרת האקלים, חישוקים קלים וצמיגים במידה נדיבה פחות (185/65 R15 לעומת 205/55 R16) ועוד כמה פרטים קוסמטיים.

בקיה מסבירים שפניות מכיוון הלקוחות וציי הרכב הם שדרבנו אותם לצאת לכיוון הזה ומקווים שכבר בשבועות הקרובים ישלימו את המהלך ויודיעו רשמית על תחילת שיווק הדגם החדש.