למרות שנראה שיבואני הרכב הישראליים הרימו ידיים כאשר מדובר בתחום הסטיישן יש עוד צדיקים בסדום. הפעם מדובר ב'דלק מוטורס', יבואנית פורד. זו בצעה צעד יוצא דופן אשתקד כאשר החלה בשיווק המונדיאו החדשה והציעה את גרסת הסטיישן במחיר זהה לזה של אחיותיה למרכב: סדאן והאצ'בק. כעת היא עומדת לחקות צעד זה גם במשפחת הפוקוס.ב-2009 מתכוונים בדלק להתחיל ביבוא הפורד פוקוס סטיישן השימושית. זו קצרה בס"מ מגרסת הסדן (447 ס"מ) אך ארוכה ב-4 ס"מ ממחומשת הדלתות. נפח תא המטען שלה עומד על – 500 ליטר (לעומת 535 בסדן, 395 ל' בחמש דלתות). בתחילת הדרך תגיע לכאן המכונית רק ברמת גימור 'טרנד' ועם מנוע ה-1.6 המוכר. המחיר? זהה לזה המצמד לאחיותיה בעלות ארבע וחמש דלתות, 111,000 שקלים. או במילים אחרות: קבוצה 2.
לרוב גרסאות הסטיישן יקרות יותר מאחיותיהן המשפחתיות, וזה יחד עם הדימוי וחוסר החיבה של הקהל הישראלי פגע בסיכויי ההצלחה שלהן בישראל. אבל בדלק, מעודדים מניסיונם עם המונדיאו ומאמינים שבמחיר דומה ותחרותי תוכל הסטיישן שלהם לזכות במכירות נאות. מיצובה בקבוצה 2 לצורך שווי שימוש רק מחזק נקודה זו, שכן היא עשויה להפוך לרלוונטית ביותר בקרב ציי הרכב. מבט בקטלוג כלי הרכב המגיעים לישראל מבשר דבר נוסף – אין עוד משפחתית סטיישן שנמכרת בקבוצה זו. האפשרות היחידה של מי שחפץ בצורת מרכב זו ובמחיר זה היא סקודה פאביה (הקטנה יותר מהפורד פוקוס).
לדפי פורד בקטלוג 'אוטו'