אם עד היום עתידה של מכונית הסדאן הראשונה של טסלה, הסדאן S, היה לוט בערפל, עתה נראה שלחברה יש בשורות טובות.
טסלה הודיעה על ה-26 במרץ כיום הצגתה הרשמי של הסדאן S באחת מגרסאות הטרום ייצור. גרסה זו, אשר תמונה אחת ובודדה שלה שוחררה במבט צד לרשת, תהיה גרסה נוסעת ועובדת, קרי בעלת מכלולים מכניים מלאים ולכן ניתן להגיד שהמכונית עברה כבר את שלב המעבר מלוח השרטוט ומדגמי החימר לכביש. האם תגיע לייצור המוני נוכח הצורך במימון ממשלתי לצורך הקמת מפעל ייעודי? זאת טרם הובהר סופית, אולם החברה משדרת אופטימיות.

מהתמונה החלקית מאד ניתן ללמוד על חזיתה החלקה ללא פגוש בולט השומרת על קו מנוע נמוך לכיוון השמשה הקדמית. ניתן להבחין ב'זימי' אוורור מאחורי הכנף הקדמית, בחישוקים בעיצוב דמוי מדחף מטוס עם תשעה להבים ובתוכם בלמי דיסק קדימה/אחורה ובמתאר גג נמוך יחסית. לסיכום, נראה שיש למה לצפות, מבחינה עיצובית בכל אופן, ביום החשיפה.

תאריך היעד לתחילת הייצור הסדרתי נותר בעינו - תחילת 2011. החברה מכוונת את המכונית ל"רוכשים הרגישים לאיכות הסביבה מחד ולצריכת הדלק מאידך", קרי אלו אשר מתעניינים במכוניות דוגמת הלקסוס GS450h, שברולט וולט וכמובן גרסאות הדיזל היעילות והחסכוניות מתוצרת גרמניה.

בעלי הטסלה רודסטר (עליה אף הספיק אלי שאולי לנהוג!) שירצו לרכוש את הסדאן S, יזכו להנחה של 10,000 דולר ממחירה המלא המשוער בכ-55,000-60,000 דולר (לפני הטבה של 7,500 דולר במיסוי בשל היותה מכונית עם אפס פליטת מזהמים), לעת עתה.