מעבר לרכב התצוגה הקומפקטי בהשוואה, לינקולן קונספט C עליו כבר קראתם כאן, מציגה עתה לינקולן את הקרוסאובר המגודל – ה-MKT – בגרסה מוכנה לייצור.
ה-MKT מתבסס על פלטפורמת ה-D4 לבית פורד (עליה יושב זה מכבר הפורד פלקס) ומציעה ממדים גדולים עוד יותר משל הפלקס הלא ממש צנום: אורכה של ה-MKT הוא כמעט 530 ס"מ! הרוחב נטו הוא 193 ס"מ; עם מראות (וכך יש למדוד רוחב של מכונית...) מדובר בממדים המוכרים מעולם ההאמר: כמעט 218 ס"מ! הגובה גם הוא לא מהצנועים: קצת מעל ל-171 ס"מ. גם נתון המשקל הוא אמריקני לחלוטין, עם משקל יבש הנע בין קצת מעל ל-2.0 טון ועד לקרוב ל-2.3 טון, תלוי בגרסה וברמת האבזור.
זהו הרכב שני בשם זה המוצג על-ידי לינקולן, אחרי ה-MKT הראשון שנחשף כקונספט בתערוכת דטרויט בשנה שעברה, והנו כאמור הגרסה הסדרתית שתגיע אל אולמות התצוגה כבר לקראת סוף השנה הזו, כדגם 2010.

אין ספק שעיצובו של הקרוסאובר המגודל נותר אגרסיבי כמו מכונית התצוגה, אולם תצורת ארבעת המושבים ננטשה, כמובן; כמכונית האמורה להתחרות בקצה העליון של רכבי הכביש-שטח/קרוסאוברים דוגמת אודי Q7, מרצדס GL ודומותיהן, מוצעות גם כאן 3 שורות מושבים אשר מציעות – בהתאם לרמת האבזור/דרישה בין 6 ל-7 מקומות ישיבה.
המאפיין הבולט ביותר בעיצוב החיצוני הנו הגריל העמוק והמפוצל המזכיר יותר מכל פה מחויך (אם יש דבר כזה) של לוויתן. הגריל העמוק הופך למאפיין של החברה כמו גם מצבור הנורות מאחור, לאורך תא המטען. מהצד בולטת המדרגה מאחורי קורה C אשר מצרה את קו החלונות מאחור. המראה המיוחד ממשיך בפנים עם שילוב עור ועץ בכל רחבי התא ושימוש נרחב בנוריות LED. מערכת שמע הכוללת 14 רמקולים וחיבור USB הנה אופציה לבחירה, מעבר למערכת הסטנדרטית בת 10 רמקולים. יושבי הרכב ייהנו מגג זכוכית נפתח כפול, וילונות לחלונות הצד ועוד אבזרי נוחות בנוסף לאין ספור תאי אחסון ומחזיקי כוסות הפזורים ברחבי התא, צג מגע 7 אינץ' ועוד. לינקולן מציגה גם את הפרשנות שלה לבקרת שיוט אקטיבית עם ה-Adaptive Cruise Control כמו שראינו במרצדס וב.מ.וו אשר מפעילה את הבלמים בעת הצורך ושומרת על מרווח קבוע מהרכב שמלפנים. למי שיתקשה בחניית הבהמה המגודלת מציעה החברה מערכת לסיוע בחניה (Active Park Assists).

היצע המנועים כולל V6 בנפח 3.5 ל' בעל הזרקה ישירה ומגדש טורבו המנפקים 355 כוח סוס ב-5,700 סל"ד או מנוע V6 בנפח 3.7 ליטרים עם 268 כוח סוס ללא הטכנולוגיה המוצעת במנוע הקטן והיעיל יותר. שני המנועים יהיו משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה המעבירה את הכוח אל ארבעת הגלגלים, כצפוי, כאשר – גם כן כצפוי – תוצע גם גרסת הנעה קדמית בלבד. 
לינקולן מציגה את ה-MKT בתערוכת דטרויט ומייעדת את הרכב להתחרות בקצה סקאלת המחירים של עולם ה-SUV, קרי מול אודי Q7, ב.מ.וו. X5 והתחרות מבית, ביואיק אינקלייב. הערכות מדברות כרגע על טווח מחירים הנע בין 40-45,000 דולר בארה"ב.
תאריך תחילת מכירה לא נמסר, אך ככל הנראה לקראת סוף שנת 2009.