במהלך יוצא דופן החליפה חברת לובינסקי יבואנית פיז'ו את כינוי הגרסה הספורטיבית של ה-207 בארץ והורידה את מחירה באופן משמעותי. המכונית המצוידת במנוע ה-1.6 ליטר המוגדש (175 כ"ס) הגיעה לכאן לפני מספר חודשים עם הכינויRC ובמחיר של 172,000 שקלים.
כעת החליט היבואן להחליף את הכינוי ל-GTI ולהוריד את מחירה באופן משמעותי ביותר ל-149,000 שקלים. בכך היא הפכה זולה יותר אפילו מגרסת ה-GT (לה 150 כ"ס). כדאי להסביר שבאירופה משווקת הגרסה החמה של ה-207 תחת שני השמות וכל שוק יכול לבחור בכינוי המועדף עליו.
שינוי השם מסמן השקה מחודשת לגרסה שעד כה הגיעה ב"בודדות". הפעם הציפייה היא ליבוא סדיר יותר ועימו גם למכירות גבוהות יותר בזכות המחיר התחרותי. בלובינסקי מעריכים שהכינוי GTI המוכר בארץ ישפר את סיכויי המכירה של הרכב בארץ לעומת ה-RC הפחות מוכר (ה-206RC מעולם לא שווקה כאן). עם זאת חובה להדגיש שמדובר במכונית זהה לגמרי ל-RC ששווקה כאן עד כה הן באבזור והן ביחידת הכוח – מנוע ה-1.6 ליטר 175 כ"ס שפותח עם ב.מ.וו.
מעניין לציין שפיז'ו ביצעה צעד דומה בשנות התשעים עם הגרסה הספורטיבית של ה-106. זו הגיעה לכאן תחילה כ-S16 ורק בהמשך הפכה ל-GTI.
- הכל על הפיז'ו 207
- דגמי פיז'ו המשווקים בארץ